Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto op meerder pagina's afprinten graag help AUB

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto op meerder pagina's afprinten graag help AUB

    Kan er mij iemand helpen hoe ik een foto (panorama) op meerdere A4 vellen kan afdrukken.
    Kan het met Photoshop of heb ik nog een ander programma nodig

    Alvast bedankt voor alle tips

    Smile

  • #2
    Ik zou hem gewoon in stukken snijden en een centimetertje overbruggen

    Comment


    • #3
      Ja dat kan ook maar ik dacht dat er vroeger software bestond waardoor je kon kiezen op welk formaat je kon printen , en ook op hoeveel pagina's

      De bedoeling is om een heel grote poster te maken

      Comment


      • #4
        Ik geloof dat je dat kunt in PRINTMASTER, een progske om zowat vanalles te ontwerpen. Zoals nieuwsbladen, visitekaartjes, flyers,
        T shirts enz. en natuurlijk ook POSTERS. Om af te printen kies je dan en formaat en hupsakee, de vellekes rollen uit de printer. En de inkt vliegt erdoor natuurlijk. Alles is ook mooi afgelijnt waar je het aan mekaar moet passen. Printmaster is van "DOMUS". Er bestaan waarschijnlijk nog wel mogelijkheden hoor.
        fredje.

        Comment


        • #5
          In Coreldraw gaat dat ook. Je zet je foto op het juiste formaat, gaat naar afdrukken, en bij layout kies je voor "tegelpagina's". Hier kan je nog instellen hoeveel de foto's elkaar moeten overlappen.
          mvg,
          Geronimo
          www.geronimosite.net

          Comment


          • #6
            Beste Robert

            Dit is een heel goede tip ik heb het uitgeprobeerd en het werkt fantastisch Hartelijk bedankt. Het is een aanrader voor iedereen

            Smile

            Comment


            • #7
              mijn hp printer ondersteund deze vraag direct!
              Ik kan een foto afdrukken op zoveel paginas als ik wil.

              Comment

              Working...
              X