Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto in LR classic openen in PS CC geen keuze meer enkel nog maar PS CC 2020

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto in LR classic openen in PS CC geen keuze meer enkel nog maar PS CC 2020

    sinds ik vandaag de nieuwe versie van PS CC 2020 heb geïnstalleerd,wordt m'n foto vanuit LR automatisch geopend in de PS CC 2020.
    Vroeger kon ik kiezen, is er mogelijkheid om dit terug aan te passen ?
    Bewerken in andere toepassing krijg ik volgende melding



    als ik dan op voorkeuren klik krijg ik deze afbeelding, zie niet waar ik iets kan aanpassen of keuze maken, is toch helemaal anders dan voorheen denk ik ?
    Last edited by IngridVD; 7 november 2019, 19:37.
    groetjes Ingrid


  • #2
    Re: Foto in LR classic openen in PS CC geen keuze meer enkel nog maar PS CC 2020

    Je weet, ik ben niet meegegaan met dat CC (abonnement) gedoe, maar je kunt vanuit LR (nogmaals: ik ken CC niet!) toch externe editors definiëren zoveel je wil? Ik kan, maar dat is van v.6.14 naar PS CS6 sturen, maar evengoed naar Affinity Photo, naar DxO, Luminar, ON1... Het komt er alleen op neer dat je (misschien?) die externe editor moet definiëren.
    Ik versta uit jouw eerste illustratie (je kunt ze nu zichtbaar posten ), dat jij geen andere gedefinieerd hebt. Dat doe je met het tweede venster, je gaat daar je tweede programma definiëren, en dan de naam aanpassen (nu staat er enkel "aangepast", maar je kunt zo'n preset (want dat is het gewoon bij LR) aanmaken voor welk programma dan ook.
    Zou ik denken, tenminste.
    Heb je trouwens dat klein knopje aan de rechterkant (Kiezen) al geprobeerd?
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Foto in LR classic openen in PS CC geen keuze meer enkel nog maar PS CC 2020

      Les, ok, idd lukt terug waarvoor dank.

      bedankt, je heb me alweer geholpen met dat LR
      dank je
      Last edited by IngridVD; 7 november 2019, 19:38.
      groetjes Ingrid

      Comment


      • #4
        Re: Foto in LR classic openen in PS CC geen keuze meer enkel nog maar PS CC 2020

        Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk bericht
        Les, ok, idd lukt terug waarvoor dank.

        bedankt, je heb me alweer geholpen met dat LR
        dank je
        Blij dat ik je van dienst kon zijn.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X