Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flickr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flickr

    Ik laad mijn foto's op langs Flickr en plaatst ze dan op het forum
    heb de foto's op View all staan
    en toch moet ik zeker 5 keer het herhalen eer het lukt
    doe tussen door niets anders is ook wel is van de eerste keer gelukt, maar meestal niet
    om gek van te worden, wat doe ik verkeerd ?
    GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

  • #2
    Re: Flickr

    Dag Rosie,

    Zorg dat je het juiste "link"-formaat kiest bij Flickr. Dit is de Large (1024 x 682 ) of in die grote orde, afhankelijk van het oorspronkelijke formaat dat je wil kiezen.
    Bij de regels staat het formaat van de langste zijde (1024) Indien je 1920 kiest, wordt het automatisch verkleind, maar groter wordt niet geplaatst.
    Groeten,
    Fabrice,
    Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

    Comment


    • #3
      Re: Flickr

      kopieer gans de regel van bbc code uit flickr in je BD post
      en doe dan het achterste deel van die gekopieerde regel weg - wat na [/url] komt doe je weg
      als het goed is heb je dan iets over dat begint met [url ... en eindigt met ... /url]
      En inderdaad als hier een karakter teveel of te weing wegdoet dan wordt het adres van die foto niet herkend
      Peter
      Last edited by blauwzwart; 11 mei 2023, 09:45.
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Flickr

        Hoewel je al verschillende posts gemaakt hebt (en ik geloof zelfs de HoF behaald hebt) raad ik je aan om eens een testfoto vanuit Flickr in ons Testforum te plaatsen. Dan kunnen de experts onder ons ( ) naar de code kijken, en zien wat daarmee mis zou kunnen zijn.
        Het Testforum dient echt om zo'n zaken uit te proberen.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Ik probeer ook vanuit Flickr een foto in het testforum van BD te posten. Ondanks de toepassing van de informatie van blauwzwart, blijft het programma steeds vragen naar een correcte URL. Na een 20-tal pogingen gaf ik op.

          Comment


          • #6
            Beste,

            in het forum "informatie voor gebruikers" is een speciaal topic over hoe te linken vanaf Flickr en wordt stap voor stap uitgelegd wat te doen en wat niet ...

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Bedankt jaja voor uw snelle antwoord.
              Ik voegde de link blijkbaar op de verkeerde plek toe. Dan lukt het uiteraard niet.

              Groetjes
              FayLyxx

              Comment


              • #8
                Het zou misschien een goed plan zijn om op een zichtbare plaats een topic op te starten met alle opmerking ivm het nieuwe forum ?
                Nu schrijven de gebruikers hun bevindingen een beetje overal neer lijkt me
                Of is die rubriek er al en kijk ik eroverheen
                Groet,
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Blauwzwart,

                  Ik weet niet hoe jij naar het forum kijkt, maar vanaf dag één zijn er twee deelfora gewijd aan het nieuwe forum onder het kopje "Het nieuwe forum".
                  - eentje om problmemen en opmerkingen te posten: Feedback van gebruikers - Belgiumdigital forum
                  - eentje waarin informatie wordt verstrekt: Informatie voor gebruikers - Belgiumdigital forum

                  En met een beetje discipline blijft al die informatie samen.

                  Jaja
                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #10
                    oops gevonden - ja dat nieuwe uitzicht is toch wennen hoor
                    Er zijn er veel die beetje de pedalen kwijt zijn denk ik
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                      oops gevonden - ja dat nieuwe uitzicht is toch wennen hoor
                      Er zijn er veel die beetje de pedalen kwijt zijn denk ik
                      Peter
                      Je kan ervan zeggen wat je wil, maar deze update was "levensnoodzakelijk" en VB5 had nog weinig te maken met wat VB4 was.
                      Het was "a hell of a job" om zo ver te geraken als we nu zijn, met grote dank aan onze "Chinese vrijwilligers"
                      Nieuw is altijd wat zoeken aanvankelijk, vandaar die nieuwe fora, die er net zo uitzien als al de andere, maar alle info bundelen.

                      Jaja

                      Verstuurd vanaf mijn SM-A725F met Tapatalk

                      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                      Comment

                      Working...
                      X