Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste communie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste communie

    hoi,

    pasen valt dit jaar vroeg, dus ook de communies.

    Afgelopen zaterdag wat foto's gemaakt van een neefje en wat in elkaar gemonteerd...

    dit zijn een paar voorbeelden

    hopelijk is het wat geworden....







    mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

  • #2
    Re: Eerste communie

    Het derde ontwerp vind ik de knapste uit de reeks.
    Wat spijtig is dat de kleurtinten van de huid per fotoreeks niet gelijk is.
    Canon-fan
    www.photographypace.be
    blog

    Comment


    • #3
      Re: Eerste communie

      Voor mij ook versie drie, alleen zou ik naam anders zetten en mss ook andere foto kiezen voor de kleinere maar de achtergrond foto en hoe je dit hebt gebracht vind ik SUPER!

      Comment


      • #4
        Re: Eerste communie

        3 mooie kaartjes maar ik opteer ook voor de derde (alleen nog datum toevoegen)
        eerste is me wat té wit
        mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

        IMac/IPad/Mac Air 
        D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

        Comment


        • #5
          Re: Eerste communie

          Oorspronkelijk geplaatst door Pace Bekijk bericht
          Wat spijtig is dat de kleurtinten van de huid per fotoreeks niet gelijk is.
          Viel me ook meteen op. Ik vind ze ook allemaal te druk. (ben eerlijk é).
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #6
            Re: Eerste communie

            hoi,

            bedankt voor de reactie (en het eerlijk zijn).

            Ik heb er nog een paar gemaakt waaruit ze kunnen kiezen, ik zal ze later nog wel eens posten. (als ik wat meer tijd heb)

            Over de eerste had ik ook mijn twijfels. Ik had ergens iets gelijkaardigs gezien en het ongeveer nagemaakt.

            Mvg
            nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

            Comment


            • #7
              Re: Eerste communie

              't Zijn helemaal geen slechte. De foto's vind ik zelfs heel goed. Misschien zijn de kaartjes ietwat te druk maar 't stoort me niet echt. Ik zou ook afwisselen per kaartje : een portret, een foto ten voeten uit en heel misschien nog een andere.
              Enkele kleine foutjes (die ik zelf ook maakte vorige keer)...
              - hou het bij één en hetzelfde "simpel" lettertype en niet te veel tekst
              - duidelijk verschil in de tinten van de huid, van het hemd (misschien in raw genomen - witbalans aanpassen) en in de groenen op de verschillende foto's
              - De derde : Het idee van "kenzo" in 't zand geschreven is leuk, maar de tint past totaal niet bij het geheel.

              Comment


              • #8
                Re: Eerste communie

                hoi,

                dat de gezichten niet hetzelfde zijn van kleur was me ook opgevallen.

                Waarschijnlijk doordat de ene keer we onder de bomen zaten en dan weer in open lucht met een harde witte lucht en dan in het zand...

                ik moest hem voortdurend achterna lopen.

                Ik heb nog wat geprobeerd.





                mvg
                nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                Comment


                • #9
                  Re: Eerste communie

                  met welk programma gemaakt, ben zelf aan het knoeien met fotoshop elements...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Eerste communie

                    hoi,

                    ze zijn gemaakt in Photoschop.

                    Alleen de laatste is gemaakt met PGE 6.0.
                    Moet de linker foto boven nog wel wat oplichten.

                    mvg
                    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                    Comment

                    Working...
                    X