Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een zeer goed fileserver voor foto's op het werk ????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een zeer goed fileserver voor foto's op het werk ????

    Dag iedereen,

    mag ik jullie iets vragen. Op het werk willen we graag een toepassing laten draaien zodat iedereen foto's kunnen bezichtigen. Momenteel bekijken we Sharepoint fondation en Resourcespace. Hebben jullie weet van nog andere toepassingen die voor het bedrijf niet teveel geld kost ??? Zo willen we werken :

    - Iedereen kan de foto's bekijken via je brouwser (intern netwerk), eventueel werken met de Active Directory.
    - Sommige kunnen foto's uploaden, bewerken en beveiligen. Eventueel ook hier werken via de AD.

    Hebben jullie een idee van een goeie toepassing ?? We spreken wel over heel veel foto's en films.

    Alvast bedankt Yves Vanhee
    ===
    "It's so important to make someone happy...
    And you will be happy too..."

  • #2
    Re: Een zeer goed filesever voor foto's op het werk ????

    wordpress
    Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
    http://www.stevevandegaer.be

    Comment


    • #3
      Re: Een zeer goed fileserver voor foto's op het werk ????

      ik ben ook op zoek naar iets in dit genre. Maar moet php + mysql based zijn.
      ik kwam op volgende pagina terecht :



      voor mij lijken Resourcespace en Phraseanet het interessants. beiden gratis en php+mysql.

      laat iets weten wat uw keuze is geworden...
      www.loft6.be

      Comment


      • #4
        Re: Een zeer goed fileserver voor foto's op het werk ????

        zou een toestel zoals een "Xtreamer etrayz" of een andere degelijke nas schijf geen eenvoudige optie zijn? De meeste zijn niet suuuuper snel, maar als ze als media stremer kunnen dienen lijkt me dit toch al snel genoeg voor veel toepassingen.
        just a thought...

        Comment


        • #5
          Re: Een zeer goed fileserver voor foto's op het werk ????

          Oorspronkelijk geplaatst door declined Bekijk bericht
          zou een toestel zoals een "Xtreamer etrayz" of een andere degelijke nas schijf geen eenvoudige optie zijn? De meeste zijn niet suuuuper snel, maar als ze als media stremer kunnen dienen lijkt me dit toch al snel genoeg voor veel toepassingen.
          just a thought...
          zou ik niet aanraden. zo'n Nas'kes (ik heb zelf Qnap 419-U en Conceptronic Ch3snas) zijn gemaakt voor storage. Ze hebben weliswaar hun mini-webserver die wel een toffe website kan draaien, maar om serieuse DAM - software te draaien moet de cpu toch wa beter zijn dan in die storage-serverkers.
          www.loft6.be

          Comment

          Working...
          X