Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ECO : Biking girls

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ECO : Biking girls

    O kik had gezegd dat ik hier met die challenge wel eens een bewerking ging posten en hier is ze dan.
    Er zitten nog heel wat fouten in waaronder sommige waarvoor ik de kennis niet bezit om ze te verbeteren en andere waar ik dan weer te ongeduldig voor ben maar het was alvast weer eens leuk spelen.

    Beginfile



    Mijn bewerking



    En screenshot van PS op het einde met layer namen die elke bewerking voorstellen.



    op eerste layer geen bewerkingen maar wel 1 layer copy en dan bikster geselecteerd, hiervan 1 layer copy.

    dan motion blur op 2de layer en bikster weggommen.

    Layer drie horizontal flip en via free transform grootte en plaats wat aangepast.

    DAn hiervan een nieuwe layer copie en kleur via hue adjustment aangepast en weggommen wat niet past.

    Voila da was het.

    Nu nog hopen dat jullie het leuk vinden en de fouten niet te erg vinden. En bedankt aan triker voor de originele foto's.

  • #2
    Toffe bewerking, maar 't had er waaschijnlijk realistischer uitgezien moesten de wielen draaien.

    Merijn

    Comment


    • #3
      heel knap gedaan slipstream, goed idee, heb er zelf ook nog aan gedacht, maar heb het niet gedaan omdat de dame een voet aan de grond heeft, wat het idee van 'snelheid' en 'beweging' een beetje teniet doet.

      1 kleine opm. op de bewerking zelf:
      de niet zo juist uitgesneden en beetje wazige band van de linkse vrouw.

      heb ook nog een bewerking van trikers foto in de pipeline, maar kan wegens drukte (zal je één van de komende ook nog wel zien) hem niet afwerken.
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #4
        Ja het ziet er allemaal nogal onrealistisch uit. Maar het was leuk om te doen en als ik blijf experimenteren kom ik er ooit nog wel. Het is wel allemaal tijdrovend en als je het echt goed wil doen moet je er echt veel tijd insteken allee ik toch. Ik heb daar dan ook nooit het geduld voor. Maar het is leuk en al doende leert men.

        Een groot probleem zijn ook de schaduwen. Daar had ik ook al helemaal geen oplossing voor.

        Comment


        • #5
          niettemin, knap gedaan.

          origineel idee, en met een duidelijk doel naar een eindresultaat gewerkt, en niet 'zomaar' wat filters losgelaten.
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #6
            Hallo Slipstream,dit is inderdaad een mooie slipstream.Ha ha!Nee, ik meen het ,goed werk.
            Groetjes, fredje.

            Comment

            Working...
            X