Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

e-mail versturen via ps7

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • e-mail versturen via ps7

    is het mogelijk om van uit photoshop 7 de bewerkte foto te versturen via e-mail
    ik heb gehoort dat het mogelijk is.
    nu gebruik ik paint shop pro7 daar kan het wel mee.
    maar omdat ik info in de foto moet schrijven voor de krant moet ik eigelijk over op photo shop7.
    groet Jack

  • #2
    ik ben deze optie nerges tegen gekomen in het menu dus ik veronderstel van niet.

    (maar ik ben er niet zeker van)
    Canon 650D + Canon 18-55 IS-II + Tamron 18-200 + Canon Nifty Fifty + Metz Mecablitz 36 C-2 + Tripod

    Comment


    • #3
      ik heb het gezien bij een demonstratie van adobe
      groet Jack

      Comment


      • #4
        Ik heb het zo snel niet kunnen vinden Jack, ook niet in ImageReady.

        Wat je wel kunt doen is eigenlijk buiten PS iets dergelijks inrichten. Je kunt het vergelijken met het installeren van een printerdriver voor een fax. Wanneer je dan het bestand gaat afdrukken, kies je in het dialoogvenster als uitvoerapparaat niet een printer, maar de faxdriver. Na klikken op Afdrukken verschijnt een dialoogvenster waarin je een telefoonnummer kunt invoeren. De afbeelding wordt dan niet afgedrukt, maar naar het aangegeven faxnummer verzonden. Iets dergelijks zou je dus ook voor email kunnen instellen

        Edit ps: Het is wel mogelijk in PS Elements versie 2 (File - Attach to E-mail). Misschien bedoel je die versie?

        Erik

        Comment


        • #5
          erik ik heb gezien op de show maar de show was in het engels en dat beheers ik niet goed
          het is in beide versie mogelijk
          \het is mij op het werk even gelukt maar ik weet niet meer hoe ik het deed
          groet Jack

          Comment

          Working...
          X