Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dringend Hulp gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dringend Hulp gevraagd

    Ik zit met het volgende probleem. Ik probeer al een tijdje een bepaalde foto te bewerken maar het wil maar niet lukken en ik zou deze foto voor zaterdag moeten klaar krijgen.(ivm een trouw) Mssn is er iemand op het bd- forum die nogal goed overweg kan met Photoshop of een ander dergelijk programma en een een poging wil doen.het gaat om een foto van een koppel waarbij een soort van slabber om kreeft te eten zou moeten weggewerkt worden zodat enkel het hemd van die persoon nog te zien is. als er iemand denkt dit te kunnen en bereid is te helpen
    dan kan ik de foto per meil wel doorsturen...
    bij voorbaat dank
    Objectieven zijn als mensen...het is de binnenkant die telt

  • #2
    Re: Dringend Hulp gevraagd

    Check PM! Ik heb de foto nog niet gezien, dus ik ga nog niks beloven. Maar ik wil wel eens een poging ondernemen.

    Comment


    • #3
      Re: Dringend Hulp gevraagd

      Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo Bekijk bericht
      Check PM! Ik heb de foto nog niet gezien, dus ik ga nog niks beloven. Maar ik wil wel eens een poging ondernemen.
      ik ben hem nog eens opnieuw aan het inscannen zal hem zo snel mogelijk doorsturen.alvast bedankt om toch een poging te wagen.
      Objectieven zijn als mensen...het is de binnenkant die telt

      Comment


      • #4
        Re: Dringend Hulp gevraagd

        Hier in Fotobewerking is het wel netjes als de foto te zien is, zodat de forumleden de foto kunnen zien en bewerken (en kunnen toevoegen hoe de bewerking is gedaan zodat anderen er ook van kunnen leren!). Als je de foto liever niet toont op BD, dan is dit niet het beste forumonderdeel om de vraag te posten.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

        Comment

        Working...
        X