Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dibond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dibond

    heeft er al iemand ervaring met afdrukken van foto's op dibond (alu, groot formaat?)

    ik heb gemerkt dat dit nu mogelijk is bij foto.com en vraag me af of de kwaliteit goed is?

  • #2
    Re: dibond

    Oorspronkelijk geplaatst door hoever Bekijk bericht
    heeft er al iemand ervaring met afdrukken van foto's op dibond (alu, groot formaat?)

    ik heb gemerkt dat dit nu mogelijk is bij foto.com en vraag me af of de kwaliteit goed is?
    Heb de zoekfunctie gebruikt en niet veel wijzer geworden..
    zit met dezelfde vraag als TS

    Comment


    • #3
      Re: dibond

      heb onlangs voor de eerste keer enkele canvassen en dibonds laten maken bij de firma top-canvasfoto, de resultaten zijn zeer goed moet ik zeggen, dibond is wel prijzig maar het resultaat is er dan ook naar.....
      kan verder alleen maar iets zeggen over deze leverancier omdat ik nog niet bij een ander bestelde , maar prijs kwaliteit ben ik meer dan tevreden over deze dus......
      http://www.jvs-photography.be/

      Comment


      • #4
        Re: dibond

        ik heb er al geizen van foto.com en de afdruk was niet biezonder goed, weinig contrast.

        bij smartphoto doen ze die ook en daar worden ze op fotopapier gemaakt en ontwikkeld wat toch meestal een betere afdruk levert.
        President Merkin Muffley: Gentlemen, you can't fight in here! This is the War Room.

        Comment


        • #5
          Re: dibond

          Bij topcanvasfoto krijg je topkwaliteit voor een redelijke prijs. Hierdoor ben ik niet met meer gaan testen bij andere aanbieders.
          http://www.patricklemaire.photography/

          Comment


          • #6
            Re: dibond

            Bedankt voor de reacties

            omdat er nu een speciale korting was bij smartfoto zal ik het daar eens proberen.
            Top canvas foto ziet er wel beter uit, maar was bijna het dubbele van de prijs.
            Zal voor een volgende keer zijn als het resultaat nu wat tegenvalt.

            Comment

            Working...
            X