Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diaporama maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Diaporama maken

    Ik werkte met PINNACLE om mijn diaporama's te maken. Anderhalf jaar geleden ben ik veranderd van PC en toen vond ik om een of ander bizarre reden mijn programmadisc niet meer. Resultaat is dat er een aantal afgewerkte diaporama's zijn, die echter nog niet op DVD staan gebrand. Daarnaast heb ik ook nog geen nieuw programma om mijn diaporama's te maken.
    Ik zoek dus eventueel het basisprogramma PINNACLE waarmee ik mijn diaporama's zou kunnen afwerken, lees branden op DVD.
    Daarnaast zoek ik ook raad bij de eventuele aankoop van een nieuw programma. Ik zoek er eentje die niet te moeilijk is in het aanleren maar toch voldoende mogelijkheden biedt om zowel diaporama's te maken als muziek en tekst toe te voegen. Wie heeft hierin een goeie suggestie?
    Dank voor de hulp en advies.

  • #2
    Re: Diaporama maken

    Met diaporama bedoel je dan eigenlijk gewoon een slideshow van gemaakte opnames ?
    Want een diaporama komt nog uit de tijd van de dia's

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Diaporama maken

      Het gaat hem uiteraard over een slideshow van de foto's met overgangen en muziek, titels en ondertitels.

      Comment


      • #4
        Re: Diaporama maken

        Ik heb intussen van een vriendelijke fotograaf mijn informatie ontvangen. Waarvoor een dikke merci!

        Comment


        • #5
          Re: Diaporama maken

          Ik gebruik Fotomagico tot mijn grote voldoening


          Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
          Andre De Locht
          aldlfoto.wordpress.com
          +32 476 870 354

          Comment

          Working...
          X