Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communiekaartje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Communiekaartje

    Ik heb een eerste kaartje gemaakt voor mijn zoon zijn eerste communie. We houden niet van veel tralala, daarom heb ik het redelijk eenvoudig gehouden. Geslaagd of niet ?




    Cypho
    Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

  • #2
    Zeker geslaagd! Maar de foto links beneden in het klimtouw vind ik persoonlijk mooier dan de hoofdfoto nu. Op de hoofdfoto heb je wel een mooiere wazige achtergrond, misschien dat dat je keuze bepaald heeft?
    Leuk toch, die comunniefeesten!
    lijn
    canon eos 350d

    Comment


    • #3
      Helemaal goed! Mooie compositie.
      Groetjes Ellen, Canon Powershot 3S iS

      Comment


      • #4
        Originally posted by katelijn
        Zeker geslaagd! Maar de foto links beneden in het klimtouw vind ik persoonlijk mooier dan de hoofdfoto nu. Op de hoofdfoto heb je wel een mooiere wazige achtergrond, misschien dat dat je keuze bepaald heeft?
        Leuk toch, die comunniefeesten!
        Van deze foto had ik er ook al één gemaakt katelijn , we vonden dat ook een hele mooie.


        Cypho
        Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

        Comment


        • #5
          Ja ik ben het met Katelijn eens en nu ik hem groot zie vind ik het ook de mooiste foto. Bij die andere krijg ik beetje gevoel dat ie elke moment zijn middelvinger kan opsteken en d as misschien iets minder voor een communie kaartje

          Comment


          • #6
            Ik vind het toch ook wel een goed idee hoor !
            Die communiefeesten zijn idd altijd een goeie reden om met foto's te spelen hé

            Comment

            Working...
            X