Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

communiefoto, de zoveelste in de rij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • communiefoto, de zoveelste in de rij

    tja, 't is de periode en dit jaar hebben we ook prijs. Ik ben een beginner in digitale fotografie en PS, maar heb toch een poging ondernomen om een kaartje te maken. Ik weet het, het is de klassieke basisfoto met 3 kleinere foto's in, maar alle begin is moeilijk.
    Graag reacties, en
    groeten,
    Koen

  • #2
    Re: communiefoto, de zoveelste in de rij

    Dit is wat het moet zijn, een herinnering voor de feestgangers

    Comment


    • #3
      Re: communiefoto, de zoveelste in de rij

      Mooi werk.

      Misschien een suggestie : ik zou geen kleine foto op een deel van het gezicht (kin) kleven. Hou het gezicht vrij. Dus ofwel de inzetfoto's verkleinen ofwel elders plaatsen. De afstand tussen de fotootjes is trouwens ook niet volledig gelijk.
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: communiefoto, de zoveelste in de rij

        Heel mooi! Het enige minpuntje vind ik, is: dat de achtergrondfoto (heel mooi trouwens!) hetzelfde is als eronder; daar zou ik kiezen voor een ander klein fotootje....

        Grtz, Fabienne
        Het vinden van oplossingen geeft minder stress dan het zoeken van problemen.
        BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
        The name of the game is to fill the frame!
        http://Fabke.fotopic.net

        Comment


        • #5
          Re: communiefoto, de zoveelste in de rij

          Oorspronkelijk geplaatst door F@bke
          Heel mooi! Het enige minpuntje vind ik, is: dat de achtergrondfoto (heel mooi trouwens!) hetzelfde is als eronder; daar zou ik kiezen voor een ander klein fotootje....

          Grtz, Fabienne
          Het vinden van oplossingen geeft minder stress dan het zoeken van problemen.
          idd, ander foto in midden.
          popol
          popol

          http://www.fotopopol.be

          Comment


          • #6
            Re: communiefoto, de zoveelste in de rij

            JA... prima gemaakt maar ik zou ook een andere foto op de achtergrond plaatsen!

            VERDER HEEL MOOI ! ! !
            Canon EOS 500D + EF 18-55 IS + EF-S 55-250mm IS

            Comment


            • #7
              Re: communiefoto, de zoveelste in de rij

              Bedankt voor alle suggesties.
              Ik heb de kleine foto in het midden vervangen door een andere. De achtergrondfoto heb ik in kleur gelaten, maar de lightness aangepast. En de middelste kleine foto bedekt de kin nu niet meer.
              De tekst heb ik het "wood paneling" tekst-effect gegeven. De datum is moeilijk leesbaar maar in de afgedrukte versie is dat geen probleem.
              groeten,
              Koen

              Comment


              • #8
                Re: communiefoto, de zoveelste in de rij

                ik weet niet of het lukt maar ik zou de middelste foto qua kleur iets meer op de twee andere foto's laten aansluiten
                Flickr

                Comment


                • #9
                  Re: communiefoto, de zoveelste in de rij

                  Oorspronkelijk geplaatst door nicodejong
                  ik weet niet of het lukt maar ik zou de middelste foto qua kleur iets meer op de twee andere foto's laten aansluiten

                  Denk ik ook, misschien iets minder helderheid gebruiken op middelste foto. Ik vind trouwens de letters op de eerste foto het mooist.

                  Comment


                  • #10
                    Re: communiefoto, de zoveelste in de rij

                    Knap gedaan!
                    De 2de foto met de hoofdfoto in kleur en de groenere kleine foto's is merkelijk beter dan de eerste.
                    Online afdrukcentrales voor digitale foto's: de prijzen vergeleken - http://www.digitale-foto.be - Fotoboeken

                    Comment

                    Working...
                    X