Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

communiefoto, de zoveelste in de rij

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • communiefoto, de zoveelste in de rij

    tja, 't is de periode en dit jaar hebben we ook prijs. Ik ben een beginner in digitale fotografie en PS, maar heb toch een poging ondernomen om een kaartje te maken. Ik weet het, het is de klassieke basisfoto met 3 kleinere foto's in, maar alle begin is moeilijk.
    Graag reacties, en
    groeten,
    Koen

  • #2
    Re: communiefoto, de zoveelste in de rij

    Dit is wat het moet zijn, een herinnering voor de feestgangers

    Comment


    • #3
      Re: communiefoto, de zoveelste in de rij

      Mooi werk.

      Misschien een suggestie : ik zou geen kleine foto op een deel van het gezicht (kin) kleven. Hou het gezicht vrij. Dus ofwel de inzetfoto's verkleinen ofwel elders plaatsen. De afstand tussen de fotootjes is trouwens ook niet volledig gelijk.
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

      Comment


      • #4
        Re: communiefoto, de zoveelste in de rij

        Heel mooi! Het enige minpuntje vind ik, is: dat de achtergrondfoto (heel mooi trouwens!) hetzelfde is als eronder; daar zou ik kiezen voor een ander klein fotootje....

        Grtz, Fabienne
        Het vinden van oplossingen geeft minder stress dan het zoeken van problemen.
        BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
        The name of the game is to fill the frame!
        http://Fabke.fotopic.net

        Comment


        • #5
          Re: communiefoto, de zoveelste in de rij

          Oorspronkelijk geplaatst door F@bke
          Heel mooi! Het enige minpuntje vind ik, is: dat de achtergrondfoto (heel mooi trouwens!) hetzelfde is als eronder; daar zou ik kiezen voor een ander klein fotootje....

          Grtz, Fabienne
          Het vinden van oplossingen geeft minder stress dan het zoeken van problemen.
          idd, ander foto in midden.
          popol
          popol