Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

communie foto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • communie foto

    beste

    allereerst wist ik niet goed waar deze vraag te stellen
    het gaat hem om deze foto

    http://img246.imageshack.us/img246/5681/94157962.jpg

    ik vindt die zéér mooi, daar mijn zoontje stapelgek is van papa zijn oldtimer zou ik graag foto's voor zijn communie maken in deze stijl
    weet iemand of deze zou bewerkt zijn
    nu vroeg ik me af of iemand mij kan helpen aan een goede locatie en hoe deze foto zou zijn gemaakt of hoe ik eraan begin
    ik bezit een nikon d90 18-105 VR en een sb 900
    Last edited by CH Photography; 12 januari 2010, 19:53.

  • #2
    Re: communie foto

    Melissa, ik vrees dat jij deze foto hier op deze manier niet mag plaatsen omdat ik begrijp dat je hem zelf niet hebt gemaakt. Wel achter een linkje.

    De foto zelf? Ik vind de uitgebrande lucht absoluut niet mooi. De kleuren lijken mij zeker gedesatureerd.

    Veel succes!
    "Just do it !"

    http://jr52.be/index.html

    Comment


    • #3
      Re: communie foto

      sorry maar ken hier nog niet goed mijn weg en dacht deze vraag hier te mogen stellen
      ik vindt het wel héél mooi die zwarte vloer en zoals ik al dacht dus waarschijnlijk wat PS

      Comment


      • #4
        Re: communie foto

        Oorspronkelijk geplaatst door melissa Bekijk bericht
        sorry maar ken hier nog niet goed mijn weg en dacht deze vraag hier te mogen stellen
        ik vindt het wel héél mooi die zwarte vloer en zoals ik al dacht dus waarschijnlijk wat PS
        Ja, Melissa, die zwarte vloer hé . . . is mooi !
        Maar het moet wel duidelijk om de communiekant gaan
        Ik vind die foto niet mooi (als communie foto) maar dat is persoonlijk !
        Kijk nog eens verder op BD . . . naar communiefoto's, daar staan wel heel knappe bij hoor!
        Grst Maddy.
        zero

        Comment


        • #5
          Re: communie foto

          Idd PS gebruikt maar dan wel amateuristisch... zwarte vloer met twee halos rond de voeten, mooi

          Uitgebrande huid bij de jongen, kleuren, sorry, niet zo geslaagd. Als je goed zoekt op het internet vind je duizenden betere voorbeelden.

          Comment


          • #6
            Re: communie foto

            Dit mag niet. Je moet je vraag stellen bij één van de technische fora. Bvb "tips & trucs". Bovendien moet de foto achter een link, want je bent zelf niet de fotograaf.

            Je vraag is wel héél erg breed hé. Je kan toch moeilijk verwachten dat men je hier een cursus fotografie geeft. Hoe maak je zo'n foto? Met je fototoestel Maar hoe ver rijkt je kennis ivm de instellingen? Wat wil je bereiken? enz..., enz... En dan de nabewerking; hoe ver rijkt je kennis, waar wil je info over (kleurinstellingen, delen uitsnijden, scherpte, ...) ?? Stel je vraag wat concreter en vraag een moderator om je topic te verplaatsen.
            Canon Eos 450D
            Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
            Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM

            Comment


            • #7
              Re: communie foto

              dit topic mag toe heb hier inderdaad zéér mooie communiefoto's gevondn

              groeten en toch bedankt

              Comment


              • #8
                Re: communie foto

                Wij hebben vorig jaar een communiesessie gemaakt met een "oldtimer" ...

                Linkje naar setup


                Foto's: Linkje
                www.fotofolio.be

                Comment

                Working...
                X