Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bye bye Nik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bye bye Nik

    Vanaf nu te betalen. Dat was te denken natuurlijk.
    DxO has updated your suite of your seven favorite plug-ins for Adobe Lightroom, Photoshop Element, and Photoshop!
    NEW - Compatible with the latest Windows and Mac operating systems

    The 2018 Nik Collection by DxO is now fully functional with the latest 64-bit version of Microsoft Windows and Mac OS X.
    NEW - Adobe Creative Cloud now supported

    The app is now completely compatible with Adobe Lightroom Classic CC, Photoshop CC 2018, and Photoshop Elements CC 2017/2018!
    NEW - Optimized user experience

    The Selective Brush tool is now fully operational, and you can modify filters and dynamic objects freely.
    Have a question? We’re here to help

    Find answers for all your questions. Our customer support in available in four languages. Check back soon to watch our exclusive tutorials!
    Introductory price
    $69
    $49,99
    Offer valid until July 1, 2018
    A complete range of creative effects and filters
    VIVEZA
    Make your colors pop and create high-impact photos.



    SILVER EFEX PRO
    Master the art of black and white photography with corrections inspired by dark-room techniques.

    ANALOG EFEX PRO
    Recreate the authentic look of analog cameras and the grain of old-time films.

    COLOR EFEX PRO
    Unleash your creativity with a complete set of professional-quality filters and effects.

    HDR EFEX PRO
    Apply a high-dynamic-range effect to your images.



    DFINE
    Apply the finishing touches to your images by correcting noise either generally or locally.

    SHARPENER PRO
    Create crisper images by increasing sharpness and enhancing details.

    NIK COLLECTION
    Download the Nik Collection by DxO to start using these seven plug-ins.


    Follow us on
    Copyright © 2018 DxO, All rights reserved
    You requested a download link from Nik Collection by DxO Website

    Our address is :
    DxO3 rue Nationale
    Boulogne-Billancourt 92100France






    ...leeg...

  • #2
    Re: Bye bye Nik

    DxO engineers spent about six months working on code improvements to the Nik Collection, mostly with the aim of fixing bugs to ensure operational stability on the latest 64-bit Macs and PCs. There are no new features, but all seven plugins should also now work properly with the latest versions of Adobe Photoshop and Elements.

    This is the first update to the collection since 2017, but it will come at a cost: until July 1st you can download the collection for $49.99 / £39.99 / €49.99. But after July 1st it will cost $69 / £59 / €69. There's no word yet from DxO on how much future updates will cost, but we're told that the company plans on releasing a new version yearly and it seems likely that those who download version 2018 will get a discount on future versions.
    DxO Labs announced bankruptcy a few months back, but with a silver-lining: its flagship desktop software, Photolab, would receive a free update by summer. The company also announced that the Nik Software Collection would receive its first update since 2017. As of today, both promises have been fulfilled.

    Comment


    • #3
      Re: Bye bye Nik

      Het was maanden geleden al min of meer aangekondigd dat dit zou gebeuren.
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

      Comment


      • #4
        Re: Bye bye Nik

        En laat ons wel wezen, €49 is nu ook niet het einde van de wereld, zowat het goedkoopste wat je kan kopen in de wereld van fotografie.

        Comment


        • #5
          Re: Bye bye Nik

          En wat gaat DxO eraan toevoegen nu het weer te betalen valt?

          Te lezen op FB:

          xxxxx xxxxx Paid, downloaded, activation doesn't work. DON'T BUY THIS, IT'S JUST FRAUD AT THIS TIME.
          Since they violate the GDPR as well, I've already informed the authorities here.
          Last edited by Red Falcon; 6 juni 2018, 21:15.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Bye bye Nik

            Zoals Sultana hierboven ook heeft gelezen zit er nog niets nieuws in deze versie. Zij is aangepast aan de nieuwste versies van Photoshop 64 bits, waar nodig en er zijn bugs uitgehaald.
            Ik heb de hele collectie gekocht toen ze plots een pak goedkoper werd en voor dat ze gratis was bij Google. Als er updates waren zijn die geïnstalleerd en ik heb nog geen problemen ondervonden bij de laatste versie van Photoshop cc.
            Eerlijkheidshalve moet ik toegeven dat ik de plugins weinig gebruik, maar voor mij doen ze wat ik er van verwacht.
            Ik zie dus geen enkele reden om er nu 49,99 euro aan uit te geven, zelfs al is dat, andermaal volgens Sultana niet het einde van de wereld.
            Wat de toekomst brengt zien we dan wel weer.
            Blijft het feit dat het met DxO niet zo goed zou gaan . . .
            Verder alle sympathie voor een bedrijf dat originele "andere" software heeft ontwikkeld voor fotografen.
            Luc
            Last edited by LucFT; 7 juni 2018, 17:05.

            Comment


            • #7
              Re: Bye bye Nik

              Vind ik persoonlijk geen slecht ding, als ze uiteraard updates zullen uitbrengen en vernieuwingen gaan doorvoeren
              En inderdaad het is typerend om voor duizenden eurokes aan materiaal te kopen maar de soft wil niemand voor betalen of toch zo weinig mogelijk
              Zelfde met randapparatuur, zo ken ik mensen die een combo van meer dan tienduizend euro op een zo goedkoop mogelijk statief willen plaatsen ... tjah, vroeg of laat gaat dit verkeerd.

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment


              • #8
                Re: Bye bye Nik

                Of DxO ooit verbeteringen zal uitbrengen is nog de vraag want ze werken verder onder gerechtelijk toezicht tot er een overname is, ALS die er ooit komt.

                Ik raad in elk geval af om de proefversie van NIK DxO te installeren want na dertig dagen moet je betalen en uw NIK Google zal waarschijnlijk ook niet meer werken.
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #9
                  Re: Bye bye Nik

                  Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                  En wat gaat DxO eraan toevoegen nu het weer te betalen valt?

                  Te lezen op FB:

                  xxxxx xxxxx Paid, downloaded, activation doesn't work. DON'T BUY THIS, IT'S JUST FRAUD AT THIS TIME.
                  Since they violate the GDPR as well, I've already informed the authorities here.
                  Als je de andere commentaren op de DXO FB pagina leest, is dat toch niet zo positief te noemen.
                  Mijn geld zien ze voorlopig niet.
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                  Website - 500px - Instagram

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bye bye Nik

                    Ik gebruik Nik al een hele tijd - en werk erg graag mee.
                    Maar hier blijft de gratis Google versie wel draaien en geen betalende versie, zeker als die geen meerwaarde biedt.
                    Zolang deze versie van Nik goed doet waarvoor ik hem gebruik, ...
                    Ik betaal mijn software ook, maar in dit geval hoeft het zeker nog even niet.

                    Jaja
                    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bye bye Nik

                      Hier ook al een hele tijd de gratis versie.. en als een nieuwe versie geen meerwaarde biedt behoud ik deze natuurlijk...... als er een meerwaarde komt ben ik zeker bereid om te betalen ... maar zal dxo dat overleven ?
                      nikon coolpix s9100

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bye bye Nik

                        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                        En wat gaat DxO eraan toevoegen nu het weer te betalen valt?

                        Te lezen op FB:

                        xxxxx xxxxx Paid, downloaded, activation doesn't work. DON'T BUY THIS, IT'S JUST FRAUD AT THIS TIME.
                        Since they violate the GDPR as well, I've already informed the authorities here.
                        Jaja laten we er GDPR ook maar bijsleuren pffff

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bye bye Nik

                          Ik hoop er echt op dat dxo gewoon kerngezond is binnen een jaar en gedreven verbeteringen en uitbreidingen brengen aan de programma's

                          Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                          portfolio en workshops:
                          https://www.bennybulke.com/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bye bye Nik

                            Destijds ben ik begonnen met Silver Efex toen elke module nog afzonderlijk te koop was.
                            Nadien overgeschakeld op de gratis versie van Google.

                            Nu bij de installatie van de 30 dagen gratis versie van DXO lukt het mij niet om deze op mijn iMac te installeren. Het werkt wel op mijn iBook die dezelfde configuratie heeft als mijn iMac.

                            Na contact te hebben opgenomen met DXO heb ik onmiddellijk respons gekregen en heb voor hen reeds verschillende tests uitgevoerd.
                            Nooit heb ik zo een snelle reactie gekregen van een software firma en op de hoogte gehouden van de evolutie van hun zoektocht naar een oplossing.
                            Vrijdag hebben ze mij laten weten dat ze hopen begin volgende week het probleem opgelost te hebben.

                            In afwachting raad ik aan om de 30 dagen gratis test installatie uit te proberen.
                            Let wel zorg dat je een goede back-up hebt van de oude versie want de nieuwe test versie neemt de plaats in van de oude en indien je de nieuwe niet wenst aan te schaffen kan men dankzij de back-up terugkeren naar de vroegere versie die nog steeds (voorlopig althans) goed werkt.
                            Het oog en niet het toestel bepaalt de kwaliteit van een foto.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bye bye Nik

                              Ik heb een back-up van alle aangekochte plug-ins die ik in Photoshop Elements gebruik, daarbij zitten ook de NIK filters waarvoor ik ooit nog betaald heb.
                              De nodige activatiecodes zijn ook allemaal netjes genoteerd voor als er ooit iets fout loopt.
                              De plug-ins van Topaz kan ik altijd opnieuw downloaden als dat nodig is, maar die zitten toch ook allemaal bij de back-up bestanden, je weet maar nooit...
                              Ik hoop alleen maar dat de Nik filters zoals ik ze nu gebruik ook blijven werken in de toekomst, en dat er daar niet plots problemen mee komen als ik ooit een nieuwe versie van Elements aankoop.
                              http://barthuysmans.smugmug.com/
                              BD0338BE

                              Comment

                              Working...
                              X