Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

blauwe luchten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • blauwe luchten

    Ik ben op zoek naar blauwe luchten met wat mooie wolken om deze als achtergrond te gebruiken bij andere fotos.
    Liefst in 3000x2000

    Heeft iemand deze nog ergens, zoja zou ik deze dan mogen gebruiken?

    Gr K
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

  • #2
    Re: blauwe luchten

    Met jouw apparatuur en het mooie weer van de laatste dagen, laat je die kans toch niet liggen om zelf een collectie 'mooie luchten' aan te leggen.
    Haast je wat!

    Comment


    • #3
      Re: blauwe luchten

      ga eens naar www.freefoto.com en search bv eens naar "blue sky"...

      groetjes,

      marcus.
      zwart & wit & kleur

      flickr

      Comment


      • #4
        Re: blauwe luchten

        Ja, Marcus. Dat had ik ook al gedacht, maar de foto's daar zijn maar 640 x 400.
        Een heel eind verwijderd van 3000 x 2000. Ik betwijfel dat je dat op het internet gaat vinden. Gratis wel te verstaan. Op betaalsites vind je wel hogere resoluties voor download.

        Comment


        • #5
          Re: blauwe luchten

          hoi,

          een foto met enkel lucht heb ik niet, maar mischien kan je hier wat mee





          als je er wat kan mee doen wil ik nog wel eens de onbewerkte versies zoeken

          mvg
          nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

          Comment


          • #6
            Re: blauwe luchten

            hoi,

            Kijk eens op mijn argentinie site , mocht je iets vinden wat je kan gebruiken ,
            zeg maar en ik mail je wel de 3072x2048 versie door



            gr,

            Geert

            Comment


            • #7
              Re: blauwe luchten

              Misschien kun je eens contact opnemen met Fotofreak, deze heeft nl. vanmorgen een topic gepost met mooie luchten, kijk hier maar eens :
              http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=90091
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

              Comment


              • #8
                Re: blauwe luchten

                Ik heb al jullie antwoorden gelezen en bekeken.
                Ik had gisteren de kans om er zelf te maken, bedankt voor de reacties

                Gr K
                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

                Comment

                Working...
                X