Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

    Blurb vind ik goed maar als het echt goed moet zijn, gebruik ik http://www.cewe-fotoboek.be op echt fotopapier. Bij blurb blijf je het raster van het drukproces zien. Bij cewe niet omdat ze echte foto's tegen elkaar lijmen => voordeel: geen raster & 300 dpi & volledig openvallende bladen (als je fotos' over twee bladzijden wilt spreiden). Nadeel volgens sommigen: bladen zijn dikker.
    Succes ! Johan

    Comment


    • #17
      Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

      Als je een mac hebt via iphoto kan volgens mij niet makkelijker
      wat je ziet op je scherm is wat er word gedrukt kleur contrast ...
      snelle levering en goede kwaliteit heb er al meerdere boeken laten maken
      voor grote afdrukken en canvas www.fotoposter.be
      Nex 5N met 16 mm , 18/200 en 50mm f0,95 en A77 en A900 met glas van 12 tot 600 mm van f0,95 tot ...

      Comment


      • #18
        Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

        Ik heb zonet mijn eerste fotoboek samengesteld, en heb gekozen voor ProFotoNet.
        Ik ben benieuwd, en houd jullie op de hoogte.
        Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

        Comment


        • #19
          Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

          We hebben onze fotoalbum bij profotonet laten afdrukken.

          Is toch iets héél anders dan die van extrafilm, kruidvat, collruyt,... hoor.
          Kan je totaal niet vergelijken. Vond die van extrafilm en consoorten voordien ook heel erg mooi. Maar een fotoboek dat nu echt er uit moet springen (zoals huwelijk) bestel ik ZEKER bij profotonet.nl.
          Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

          Comment


          • #20
            Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

            Ik heb al meerdere fotoboeken laten afdrukken bij http://www.myphotobook.be/ werkt ook voor mac en ben daar heel tevreden van.
            De kwaliteit is

            Comment


            • #21
              Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

              Ik heb een maand geleden mijn eerste album bij Profotonet laten maken.
              Levering binnen 4 dagen (super)
              Kwaliteit is schitterend, wel uitkijken met te verzadigde kleuren, die worden dan nog eens extra verzadigd (vooral blauw)
              Prijs is ook in verhouding maar de moeite waard.
              Mijn eerste "Fotobuch" is in bestelling; verwacht dat volgende week. Schijnt heel goed te zijn en is nogal wat goedkoper dan Profotonet.
              Ik laat het wel weten als ie binnen is.

              Groeten, Bert
              Last edited by berto; 13 mei 2010, 14:55.
              Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
              www.bertofotografie.be

              Comment


              • #22
                Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

                Ik heb onlangs een fotoboek laten maken via fujiprint en dat is echt een meevaller gebleken. De kwaliteit van de kaft en het papier (heel stevig papier moet ik zeggen) is echt super. De foto's zelf waren ook helemaal top. Sommige foto's die ik wat kleiner had gemaakt in het boek waren niet helemaal ok, weet nog altijd niet hoe dat komt. Ander minpuntje was dat ik het boek niet kon laten thuisleveren, enkel in een winkel zo'n 20 minuutjes rijden van hier. Maar over het algemeen gezien was ik heel tevreden van het resultaat. Ik wil nu wel van elke gelegenheid zo'n boek maken.
                GO ON...BE A TIGER!!!

                Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                Comment


                • #23
                  Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

                  Fujifilm = Photo-to-Album = tictacphoto = Kordell .
                  Al een 5-tal albums laten maken (in 3 formaten) en knap werk ontvangen: stevig boek, harde kaft, Fuji fotopapier, zeer netjes afgewerkt, correcte kleuren, juiste crop (ook foto's tot rand blad),...
                  Handig leverbaar via de Kiala service = altijd in uw buurt.

                  Vergeleken met veel andere albums van de concurrentie is dit het betere werk.
                  Vooral het gebruik van stevig fotopapier is voor mij het grote pluspunt: ik vergelijk bvb met mijn eerste album bij andere centrale op "gewoon glanspapier" = totaal verschillende werelden zijn dat.
                  Software niet zo heel erg handig maar doet wat hij moet doen.

                  Wellicht bestaat er nog beter; dit is slechts míjn ervaring!!!
                  Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                  Oók wandelen met GPS?

                  Comment


                  • #24
                    Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

                    Kan bevestigen wat hierboven al door anderen gezegd is, ik ben voor albums zeer tevreden van profotonet.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

                      Voor de profotogeruikers - hebben jullie het dan over het profotoBOEK of het profotoALBUM?

                      Heeft iemand ervaringen met de verschillen tussen deze 2 producten?

                      Comment


                      • #26
                        Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

                        Pixum.de

                        Comment


                        • #27
                          Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

                          cewe op echt fotopapier is zeer goede kwaliteit
                          heb er onlangs een communie album laten maken en de mensen waren heel lovend
                          grtz tweetty
                          ps: wel altijd aanvinken dat er geen automatische correctie mag gedaan worden van de foto, maar da is zo bij andere centrales ook hoor
                          Last edited by tweetty; 16 mei 2010, 10:26.
                          bd0379be

                          Comment


                          • #28
                            Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

                            Heb heel goede resultaten bij blurb.com
                            Zeer mooi van kleur, goede kwaliteit van papier en mooi ingepakt verzonden.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

                              Weet er iemand bij welke afdrukcentrale's je allemaal fotoboeken kan bestellen met stevig fotopapier zoals bij fujiprint?
                              GO ON...BE A TIGER!!!

                              Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                              Comment


                              • #30
                                Re: Beste afdrukcentrale voor fotoalbum ?

                                Pas een album besteld bij www.top-fotoalbum.com en die zijn ook héél mooi, mooie kwaliteit en dik papier (echt fotopapier)
                                Cewe is ook wel goed.

                                Comment

                                Working...
                                X