Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Standaard Aurora - Luminarc - Skylum (photolemur)

Skylum heeft net versie 2019 van Aurora voorgesteld, aan een speciale introductieprijs of een goedkopere upgrade.
    Maar er is nergens te vinden wat er werd gewijzigd/verbeterd/toegevoegd?
    Hun model is dus een jaarlijks model zoals Adobe geworden??? Zo begrijp ik dat toch.

De DAM van Luminarc is na twee jaar nog niet klaar. Er zijn ontzettend veel gebruikers te vinden die zich in de steek gelaten voelen.
    Ook hier beweert Skylum nog in september het nodige te leveren, om waarschijnlijk in oktober versie 2019 aan te kondigen.

Nu kan ik aannemen dat men als firma een stroom geld als input nodig heeft om te overleven. We krijgen allemaal graag ons loon aan het eind van de maand. Maar om nu dingen te gaan beloven, elk jaar een nieuwe versie met upgrade...daar heb ik toch mijn bedenkingen bij.

Stel: ik koop geen nieuwe camera, dan voldoet de oude versie toch nog steeds?

Op het moment dat ik het Adobe-model achter mij liet waren dit kandidaten, naast ON1 Photo Raw, wel, die laatste met de NIK plugins voldoet ruimschoots. Of mijn externe HD met foto's (met backup via LAN en nogmaals via USB op de NAS) nu aangesloten is of niet, ik kan het programma opstarten zonder foutmeldingen.

PS: en dan schijnt het dat photolemur ook van hen is???? een AI bewerkingsprogramma?

Raar...
    Fuji X-Pro1 - X-Pro2
    van 8mm tot 400mm (en 1.4 extender)
    WWW Flickr

Standaard Re: Aurora - Luminarc - Skylum (photolemur)

Ondertussen heeft Nicolesy een artikel gepleegd rond de wijzigingen, die blijken dan nog eens minimaal te zijn.

Nicolesy

Is da wel 49$ upgrade waard?
    Fuji X-Pro1 - X-Pro2
    van 8mm tot 400mm (en 1.4 extender)
    WWW Flickr

Soortgelijke discussies

1. Aurora Borealis
    Door on4bam in forum Chit Chat
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 18 maart 2015, 00:28
  2. Aurora
    Door Wassenaar in forum Fotobeoordeling Natuur en Landschappen