Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

anti-ruis hulp gevraagd :)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • anti-ruis hulp gevraagd :)

    Hello everybody

    Heb een verzoekje voor alle mensen in 't bezit van NeatImage of gelijkwaardige andere zoft:

    Kunnen jullie eens proberen in hoeverre de ruis uit volgend kiekje te halen is, deze mensen hebben die in't klein gezien op m'n cam en vonden die geweldig ... zelf vind ik 'm in't groot veel minder doordat bij m'n D30 1600iso echt wel véél ruis geeft

    (link verwijderd)

    Moest het handiger zijn om de full size foto te hebben voor deze bewerking dan zwier ik die graag online, maar die is wel in CanonRAW (CRW)

    Alvast bedankt!
    Last edited by Tony smeT; 3 augustus 2005, 10:23.

  • #2
    Re: anti-ruis hulp gevraagd

    Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
    Hello everybody

    Heb een verzoekje voor alle mensen in 't bezit van NeatImage of gelijkwaardige andere zoft:

    Kunnen jullie eens proberen in hoeverre de ruis uit volgend kiekje te halen is, deze mensen hebben die in't klein gezien op m'n cam en vonden die geweldig ... zelf vind ik 'm in't groot veel minder doordat bij m'n D30 1600iso echt wel véél ruis geeft

    http://users.multimedi.be/tonysmet/B...720_012808.tif

    Moest het handiger zijn om de full size foto te hebben voor deze bewerking dan zwier ik die graag online, maar die is wel in CanonRAW (CRW)

    Alvast bedankt!
    dit kon ik er van maken zonder de foto teveel oneer aan te doen

    bij interesse full size aanvragen via normale mailbox **********@skynet.be

    Comment


    • #3
      Re: anti-ruis hulp gevraagd

      Tony, de full-size versie is enkel en alleen met NoiseNinja behandeld, geen andere bewerkingen uitgevoerd.

      10Mb, te downloaden via deze link.
      Hombre

      Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

      Comment


      • #4
        Re: anti-ruis hulp gevraagd

        Hier is mijn full size bewerkte versie : http://users.skynet.be/Francis/bewerkt2.tif

        Bewerkt met FixerLab Filters Noice filter ( http://www.fixerlabs.com/New_Website...noisefixer.htm )
        Last edited by Franciskine; 29 juli 2005, 19:56.
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: anti-ruis hulp gevraagd

          Misschien iets te heftig, maar ik heb NeatImages er even stevig op losgelaten, verder allen even met de levels gespeelt.

          Nikon D800, MB-D12, SB-800. Nikkor: [10.5mm F2.8] [17-35mm F2.8] [28-70mm F2.8] [24-85mm F3.5-4.5] [80-200mm F2.8] [50mm F1.8]
          Sigma: [12-24mm F4.5-5.6] [150mm macro F2.8],Driepoot, opslag dingetje en nog wat troep

          Comment


          • #6
            Re: anti-ruis hulp gevraagd

            Hey mensen, kom net thuis en zie hier al verschillende nabewerkingen ... allemaal al superbedankt

            Ik ga ze allemaal binnenhalen en eens rustig bekijken...

            Comment


            • #7
              Re: anti-ruis hulp gevraagd

              heb er dit van gebrouwen...:

              www.lowspark.nl

              Comment


              • #8
                Re: anti-ruis hulp gevraagd

                Probleem zit vooral in het blauwe kanaal, zoals dit meestal het geval is.
                Ik heb dus het B kanaal gewist, op R & G afzonderlijk ruis verwijderd, via Chanalmixer een nieuw B kanaal gemaakt en opnieuw de kanalen samengevoegd.
                Ok, de kleuren komen niet meer overeen met het origineel maar de storende gele plekken zijn in ieder geval uit de gezichten verwijderd. Alsook iets minder ruis. Wat initieel de vraag was ...
                Last edited by JurgenTn; 4 augustus 2005, 07:18. Reden: Beeld verwijderd, op aanvraag ;-)

                Comment


                • #9
                  Re: anti-ruis hulp gevraagd

                  wat vinden jullie van deze...mooi toch die korrel...








                  stoel is weg


                  Mvg
                  PhotoNews
                  Last edited by PhotoNews; 30 juli 2005, 00:05.
                  D70 enz... Casio EX-Z750 ...www.PhotoNews.tk
                  "Photography has no rules. It is not a sport. It is the result which counts, no matter how it is achieved"

                  Comment


                  • #10
                    Re: anti-ruis hulp gevraagd

                    2 de foto van photonews is mooier dan de originele...
                    "Fotograferen zonder kleur is de kunst van het weglaten. Het is een medium dat eenvoud aanbrengt."

                    Comment


                    • #11
                      Re: anti-ruis hulp gevraagd

                      Ik denk dat ik de link eens ga doorsturen naar het koppel in kwestie, dan kan ik ineens eens polsen of ze van korrel houden of niet

                      Persoonlijk ben ik ook wel te vinden voor die 2e waarbij de achtergrond lichter gemaakt is! Alleen spijtig dat die stoel links onder er nog bij op staat, maar dat is ook wel te verhelpen in PS

                      Comment


                      • #12
                        Re: anti-ruis hulp gevraagd

                        de stoel is nu verdwenen
                        D70 enz... Casio EX-Z750 ...www.PhotoNews.tk
                        "Photography has no rules. It is not a sport. It is the result which counts, no matter how it is achieved"

                        Comment


                        • #13
                          Re: anti-ruis hulp gevraagd

                          mijn inzending :


                          "iets" scherper :

                          Last edited by vinstermik; 30 juli 2005, 12:08. Reden: pijltje verwijderd op foto

                          Comment


                          • #14
                            Re: anti-ruis hulp gevraagd

                            Kunnen jullie ook verklappen hoe je dat allemaal voor elkaar krijgt
                            Kan er maar van leren, zodat ik het volgende keer misschien zelf kan klaren zonder jullie hulp

                            @ JurgenTn: liefst nog niet verwijderen nee, want ik ben momenteel niet thuis en zou die graag kunnen opslaan op m'n eigen pc, net zoals alle andere bewerkingen die hier al staan trouwens

                            Comment


                            • #15
                              Re: anti-ruis hulp gevraagd

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                              Kunnen jullie ook verklappen hoe je dat allemaal voor elkaar krijgt
                              Noiseware laten passeren + smart sharpen cs2

                              Comment

                              Working...
                              X