Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe Photoshop Elements 2 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adobe Photoshop Elements 2 ?

    Yow,

    Is adobe photoshop elements 2 (voor iMac = PC?) bruikbaar voor huis-tuin-keuken en misschien net iets meer, amateur-fotografie ?
    Mis ik veel met dit pakket, of zitten alle essentiele zaken erin ?

    Thanks,

    Yoda.
    "Away put your weapon, I mean you no harm"

  • #2
    <font face="Comic Sans MS"></font id="Comic Sans MS">Hey Yoda,
    Ik heb met de try-out versie van Photoshop Elements 2 gewerkt. Vind het een goed programma waarmee je als amateur genoeg aan hebt. Heb er zelfs mijn eerste pagina mee op het web gekregen.Dus eigenlijk genoeg ingrediënten. Van bewerken tot optimaliseren voor het net en er ook op plaatsen.Van zodra ik naar Fnac ga schaf ik het me aan.
    Groetjes,
    Pol.
    Leeft en LAAT LEVEN !

    Comment


    • #3
      Yoda,

      Je mag dit pakket niet vergelijken met Photoshop LE dat je dikwijls gratis aantreft bij een scanner.

      Ik gebruik ook Elements2. Heel veel toeters en bellen van de grote broer zijn aanwezig + een aantal wizard die het leven makkelijk maken zonder een dikke manual er moeten bij te halen.

      JePe
      BD0497BE : Nikon body + glas
      www.RudyVerrijt.info

      Comment


      • #4
        Eigenlijk het verschil tussen PS elements en de volledige PS is niet zo groot. De gewone mensen gaan bijna geen verschil zien. PS elements is hetzelfde als PS enkel zijn de elementen die de drukker nodig heeft eruit gelaten, en hier en daar nog wat dingen. Voor de rest heeft PS elements en PS ongeveer dezelfde functionaliteit dus ik denk dat je met PS elements 2 zeker en vast genoeg hebt!
        http://www.yonaweb.be/passero
        Flickr Photostream

        Comment

        Working...
        X