Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe Bridge CC 2018

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adobe Bridge CC 2018

    Beste BDers kan mij iemand zeggen of Adobe Bridge CC 2018 gratis is of betalend na een tijd van gebruik?
    Vriendelijke groeten van fotokijker.
    Een foto moet de werkelijkheid weergeven.
    https://vanmeulder.be

  • #2
    Re: Adobe Bridge CC 2018

    Volgens alle referenties is het inderdaad gratis, wat niet belet dat ik na een maand zelfs op mijn betaalde Lightroom 6 de opmerking kreeg dat mijn trialperiode voorbij was. Ik heb het -voor zover ik onderdelen van CC heb kunnen vinden- intussen van mijn Mac verwijderd. Waar ik het eigenlijk voor wilde gebruiken, was voor de fotolader, dat kleine stukje software om foto's van mijn camera te halen. Dat werkt al een paar jaar niet meer (ik denk sinds de upgrade naar El Capitan). Maar dat bleek nog steeds mijn camera niet te herkennen! Ik hou m'n Adobe Bridge CS6, voor zolang ie nog zal werken, maar dan is het ook gedaan.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Adobe Bridge CC 2018

      Bedankt voor het antwoord.
      Wel LesC voor dat stukje heb ik het ook gedownload en ik moet zeggen het werkt goed tot nu toe.(vandaag gedownload)
      Maar ik gebruik dit als standalone en over betaling heb ik op de site van Adobe niets kunnen vinden daarom mijn vraag.
      Ook heb ik GraphicConverter 10 gedownload ook vooral om de foto's van mijn toestel of kaart te kunnen halen en de metadata gegevens te kunnen invullen.
      Moet zeggen dit werkt ook goed maar kost wel €34,95 is wel een lange tijd te testen.
      Vriendelijke groeten van fotokijker.
      Een foto moet de werkelijkheid weergeven.
      https://vanmeulder.be

      Comment

      Working...
      X