Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer de lichtjes branden, slideshow

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Wanneer de lichtjes branden, slideshow

    Dag allemaal, ik heb even moeten zoeken en navragen waar ik best een slideshow plaatste, blijkbaar worden er hier niet veel slideshows getoond, ik hoop dat andere mijn voorbeeld een beetje zullen volgen en hier hun slideshows ook willen tonen.
    U kan mijn slideshow bekijken via deze link https://youtu.be/rwRFDC8nS6A , best te bekijken op full screen en in HD en met hoofdtelefoon voor een beter geluid.
    Graag uw mening, ook al is deze negatief

  • #2
    Re: Wanneer de lichtjes branden, slideshow

    prachtige show ! passende belichtingen, mooie overgangen, bijpassende muziek .
    ik ben er van bewust dat ik zelf niet in staat zou zijn om dit niveau te bereiken, maar als ik toch 1 opmerking mag formuleren : ik had liever 1 thema/stad gezien en 1 sfeer (dromerig/hectisch) ; hier wisselt die nogal af. In je reeks over elftopia is er wel die coherentie. Maar algemeen : niets dan applaus en bewondering hoor. Ik wacht al op de volgende.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Wanneer de lichtjes branden, slideshow

      ik volg - heel knap gemaakt - en ik vind er wel een duidelijke structuur/volgorde in zitten
      nadeel voor jou is wel dat je geen commentaar per beeld krijgt - maar die heb je misschien al gekregen
      groet
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Wanneer de lichtjes branden, slideshow

        mooie slideshow, alleen jammer dat men zo weinig aandacht schenkt aan de typography.

        Comment


        • #5
          Re: Wanneer de lichtjes branden, slideshow

          Nu pas gezien. Mooie slideshow ! Bij de volgende zou ik wat meer aandacht geven aan het recht zetten van de foto's en het corrigeren van de lensfouten. Maar verder héél mooi gemaakt hoor !

          Comment

          Working...
          X