Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nummer 13.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Nummer 13.

    Opwarmen voor een Trial.

    De uitdaging.



    Concentratie.



    Zelfs vliegen lukt.



    Oeps, de landing is nog voor verbetering vatbaar.



    Nieuwe poging.





    Een beetje minder hoog.




    Voorwiel naar beneden drukken.



    Yep, landing gelukt.





  • #2
    Re: Nummer 13.

    Ha LFR,

    Omdat ik het een beetje sneu vind dat je nog geen reactie hebt gekregen, klim ik eens in de pen (muis en toetsenbord? :-)).
    Je reeks foto's is natuurlijk verbonden door het verschijnsel motorrace-discipline en gemaakt door één fotograaf, wat je ook uit de beelden haalt, maar...
    ik vind ze verder fotografisch niet zo interessant. Het is mij wat te rechtstreeks gefotografeerd, iets te recht-toe-recht-aan, zeg maar.

    Het verhaal is ook iets te divers en valt ook in drie delen uiteen.
    Het eerste als uitdaging (beeld 1), dan beelden 2 tot en met 4, daarna beelden 5 tot en met 8.
    Uit die laatste zou je wat mij betreft ook 1 of 2 beelden zo kunnen schrappen, want die zijn interessanter voor de motorracer zelf dan voor mij als kijker (want: teveel van hetzelfde).

    Ik denk dat een volgende stap bij toekomstige series zou kunnen zijn, goed bedenken wat je fotografisch wilt vertellen (welk verhaal) en daar mee aan de slag gaan.

    Bovenstaande is overigens opbouwend bedoeld en wordt hopelijk gezien als een uitdaging om door te gaan, want dat is het leukste!
    Je moet het aleen nog maar doen. :-)

    Met vriendelijke groet en succes,
    Ruud

    Comment


    • #3
      Re: Nummer 13.

      Bedankt voor de reactie, opbouwende kritiek daar leren we van hé.
      De bedoeling van de laatste 4 foto’s was om te laten zien hoe de moto eerst aanleunt tegen de rots om daarna eerst een achterwaartse beweging te maken vooraleer hij de rots kan beklimmen.

      Comment

      Working...
      X