Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Men noemt hen 'executie kinderen' in China -- DEEL 2--

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Men noemt hen 'executie kinderen' in China -- DEEL 2--




    Op vraag van leden en met de toestemming van de RVB van BD, hier het 2° deel (en laatste) over deze kinderen.

    Een woordje meer uitleg over deze ongekende intrieste wereld, hun wereld

    Er zijn zo'n 3-4 instellingen in China, je kan ze ook weeshuizen noemen
    allen zijn privaat initiatief, de Chinese overheid komt in niets tussen, als het kind, wat voor leeftijd het ook heeft, nergens in zo een instelling terecht kan, worden zij door iedereen verstoten en leven zij noodgedwongen op straat!
    [/B][/B]
    Deze instelling wordt door een Vlaming gerund hij is ook opvoeder en nog van alles, het is ergens in het hartje van China en wij waren met een officieel gezelschap, we mochten er vrij rondlopen
    Het gezelschap van een 50 personen hadden geen snoep voor de kinderen bij, wel (kleur)potloden, balpennen, tekenpapier en kleurboeken

    ik kan u verzekeren dat er menig traantjes gevloeid zijn, het was er indrukwekkend, de kinderen uiterst lief en opgevoed

    er is een link https://www.flickr.com/photos/samars...57717209222298 naar meer foto's (300)¨¨

    let voornamelijk op de man met het roskleurig haar en het meisje dat hij stevig vasthoudt; zij heeft net vernomen dat haar ouders binnen een paar dagen geëxecuteerd gaat worden... hij beschermt en troost haar constant
    let ook op de gezichten van de kinderen, zij zien er echt gelukkig uit
    let ook op de houding van de kinderen, zij zijn allemaal broer en zus nu, zij helpen elkaar, de groten helpen de kleintjes; dat vinden zij echt "normaal"

    Ik ben blij dat ik dit kan en mag laten zien, het heeft op ons een onvergetelijke diep menselijke indruk nagelaten, met tranen in de ogen

    het blijft echter erg moeilijk om vatten, kinderen van geëeecuteerden...

    (de foto's zijn zoals ze getrokken geweest zijn, dus onbewerkt)
























Working...
X