Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meestoof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meestoof

    4 straten, in het midden van de industrie, geen winkels enkel nog een paar bewoonde huizen.















    Architectuurfotograaf

  • #2
    Re: Meestoof

    hoi,

    De eerste en de voorlaatste spreken me wel aan. Rest past mooi in de reeks maar springen er niet echt uit.
    'Keep on Clicking'
    Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

    Comment


    • #3
      Re: Meestoof

      De reeks mooi groot afdrukken en ophangen op een plaatsje dat ze verdient !

      enkel de laatste foto (van de man voor de pc) vind ik wat minder geslaagd, maar daarmee wil ik niet zeggen dat ik het beter zou kunnen

      Comment


      • #4
        Re: Meestoof

        kvind dit ontroerend door de eenvoud & echtheid ... voor mij sterke & sprekende beelden ... de 3e valt er beetje uit naar mijn gevoel
        Scotty... beam me up !!!

        Comment


        • #5
          Re: Meestoof

          bedankt voor de reacties
          Architectuurfotograaf

          Comment


          • #6
            Re: Meestoof

            Mooi hoe je van het alledaagse een boeiend beeldverhaal gemaakt hebt.
            Meer foto's op mijn website

            Comment


            • #7
              Re: Meestoof

              Kan het dat ik die foto's al eens gezien heb op school (kdg) ? Ergens afgedrukt of op een computer.
              mijn website

              Comment


              • #8
                Re: Meestoof

                Oorspronkelijk geplaatst door Powaqqatsi Bekijk bericht
                Kan het dat ik die foto's al eens gezien heb op school (kdg) ? Ergens afgedrukt of op een computer.
                dat zou heel goed kunnen
                Architectuurfotograaf

                Comment


                • #9
                  Re: Meestoof

                  Raar, ik zou in het begin ook gezegd hebben die of die weg te laten. Maar als je wat blijft kijken mogen ze er gerust allen inblijven. Je verhaal is boeiend gebracht
                  Groetjes, P'trick
                  Mijn site
                  Mijn blog (wanneer je van minimalisme houdt)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Meestoof

                    Oorspronkelijk geplaatst door P'trick Bekijk bericht
                    Raar, ik zou in het begin ook gezegd hebben die of die weg te laten. Maar als je wat blijft kijken mogen ze er gerust allen inblijven. Je verhaal is boeiend gebracht



                    Absoluut,en ook de man aan de pc mag blijven.De foto van binnen naar buiten doorheen het raam vind ik ook heel goed.Jammer dat je ze niet wat groter hebt laten zien.




                    Walter
                    D850

                    Comment

                    Working...
                    X