Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kennen jullie Knutt nog ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kennen jullie Knutt nog ?

    Hey daar....ken je mij nog ? Ik was ooit een kleine schattige witte pluizenbol, waar iedereen dol op was ...



    Nee ? Ik weet het...ik ben een beetje vuil...da's waarschijnlijk de reden...wacht effe een badje pakken...



    ....nog een beetje afdrogen...



    zo, nu beter ? Nu herkennen jullie me toch wel hé....Ik ben DE KNUTT hé mensen en ik heb reuzehonger...waar blijven de hapjes ?



    hm.... wa's da ? Moet dit een zalm voorstellen ?



    Ik ben geen vegetariër hé....ik heb liever een lekkere vette zalm !!



    Neeje ? Pffff....ik zal me nog eens proper wassen voor 't eten

    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

  • #2
    Re: Kennen jullie Knutt nog ?

    Ja, ik ken Knutt nog maar moest ik hem vandaag tegenkomen zou ik hem toch niet meer herkennen!

    Mooi opgebouwd verhaal met zeer fraaie foto's. Vooral de wasbeurt, foto's 2 en 3, geven een bijkomende dimensie aan het verhaal.

    Goed gevonden, leuk om naar te kijken!

    Comment


    • #3
      Re: Kennen jullie Knutt nog ?

      Leuk fotoverhaal bij al die mooie foto's! Goed gedaan

      Comment


      • #4
        Re: Kennen jullie Knutt nog ?

        origineel en grappig verhaal. Ook mijn klein manne vonden het leuke platen

        Comment


        • #5
          Re: Kennen jullie Knutt nog ?

          een leuk en eevoudig weergegeven verhaal dat voor alle leeftijden vatbaar is
          Het onderwerp is fotogeniek en mensengewend en laat zich als een model fotograferen.
          Gewoon een leuk verhaaltje over een zich wassende vieze ijsbeer die ee tegenvallend snoepje krijgt .
          mogelijk kun je het verkopen aan scholen als voorlichtingscampagne , wassen voort het eten ?
          Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol

          Comment


          • #6
            Re: Kennen jullie Knutt nog ?

            Grappige reeks, knap in beeld gebracht en goed verwoord
            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
            www.cromagnonman.be

            Comment


            • #7
              Re: Kennen jullie Knutt nog ?

              leuke reeks met een mooi verhaal.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Kennen jullie Knutt nog ?

                ik zou de Knutt van vandaag ook niet vlug meer vastpakken, hij is flink gegroeid.

                leuk verhaal
                Een blog over internet, telefonie, hard- en software : Multimedia Talk

                Comment


                • #9
                  Re: Kennen jullie Knutt nog ?

                  leuke reeks hoor , ben blij "onze knutt" nog eens terug te zien!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kennen jullie Knutt nog ? (in memoriam)

                    Een nu is hij dood. Ik vond toen al dat hij redelijk gefrustreerd aan het 'ijsberen' was, letterlijk en figuurlijk. Ik denk niet dat hij zich daar heel gelukkig voelde nadat hij zijn pluizenbolgehalte kwijt geraakt was.
                    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kennen jullie Knutt nog ? (in memoriam)

                      Hij had een hersenafwijking voor zover ik begreep.

                      Overigens was dit maar een lelijk volwassen dier.
                      Was behoorlijk grauw t.o.v. 'normale ijsberen'.

                      Betreffen het ijsberen, dat doen héél veel van dergelijke formaat dieren. Kijk maar eens bij de olifanten, tijgers, leeuwen, ijsberen etc. Vandaar dat ik het niet zo heb op dergelijke dieren in gevangenschap. Voor die dieren kan het verblijf nooit groot genoeg zijn.
                      WillemClassensDesign: Mijn website
                      Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
                      Flitsers:HVL-F42AM;

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kennen jullie Knutt nog ? (in memoriam)

                        knappe reeks man .... en haarscherp .. knap ..
                        [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kennen jullie Knutt nog ? (in memoriam)

                          Oorspronkelijk geplaatst door WillemC Bekijk bericht
                          Hij had een hersenafwijking voor zover ik begreep.
                          klopt, en daarom door de moeder verstoten, die had dat eerder door dan de verzorgers.
                          in de natuur voelen beesten zoiets aan als een kind geen lang leven beschoren is door een afwijking.
                          daarom besteed de moeder aan de verdere verzorging en opvoeding geen aandacht en wordt het jong verstoten.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kennen jullie Knutt nog ? (in memoriam)

                            Klopt, natuurlijke selectie.
                            Waarom energie gaan steken in iets/iemand die geen toekomst heeft.

                            Mensen bemoeien zich soms gewoon te veel met dit soort dingen. Maar ja, ze hebben wel een enorme toeristentrekker gehad voor een paar jaar..
                            WillemClassensDesign: Mijn website
                            Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
                            Flitsers:HVL-F42AM;

                            Comment

                            Working...
                            X