Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPhone mediacircus achter de schermen... + extra foto's

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iPhone mediacircus achter de schermen... + extra foto's

    Zoals gezegd was ik bij de eerste 250 (uiteindelijk bleek er maar 100 vips uitgenodigd te zijn) om een iPhone te kopen... En ik had m'n camera mee
    Niet om de gsm mee te fotograferen, maar een blik te geven achter de (vip-) schermen...

    Bij aankomst om 21:00, na 3 security controles,


    bewijs van email en een gekleurd bandje gekregen te hebben, werden we toegelaten in de provisoire VIP lounge...


    Veel volk was er nog niet te bekennen, buiten een legertje sales mensen van Mobistar om je het "beste" iPhone abo aan te smeren (jammer voor hun, maar ik had die middag al alles geregeld via het corporate abonnement van m'n werk )


    Rond 22:00 begon het toch al drukker te worden. Bij het roken van een sigaretje is er tegenwoordig meer communicatie tussen de mensen omdat we moeten buiten staan en stond met één van de organisatie crew te praten. Er zijn voor de avond maar 250 toestellen te koop. 100 voor de genodigden (zelfs de persoon die je mocht meebrengen mocht geen kopen) en 150 voor de wachtenden... De reden waarom er zo "weinig" volk stond te wachten is omdat er genummerde kaartjes werden uitgedeeld, en wanneer nummer 150 was uitgereikt, had het weinig zin te blijven staan...


    Meer en meer fotografen begonnen hun intrede te doen om eens rond te horen, zien en schieten...


    Om 23:30 werd het hele vip-volkje in beweging gezet en mochten we in de rij voor de winkel gaan staan...


    Ik heb zo'n vaag vermoeden dat de "nummer 1" al op voorhand was gekend, want bij de vraag wie de eerste was, trokken een aantal "officials" hem meteen van tussen de 4 mensen die vooraan in de rij naast elkaar stonden...
    En dan kwam de kist (safe, kast, noem het wat je wil ). Oh boy... Applaus, gejuich, roepen, scanderen... één grote chaos met een berg persfotografen, cameramensen, reporters mekaar aan het wegduwen van het beste plaatsje om beeld te maken...




    Nummer één kreeg z'n doosje uit handen van de CEO van Mobistar, betaalde (er zou eens niet genoeg provisie op z'n rekening moeten staan ) en kwam met z'n trofee naar buiten...


    29 man later was het mijn beurt... Eerst nog een micro van Radio 2 en VTM nieuws onder m'n neus geduwd gekregen...


    Na het unlocken van de iPhone door mensen van Mobistar, wandelde ik buiten met een iPhone 8GB, een certificaat dat ik nummer 30 van de 250 had gekocht en was €525 armer
    Last edited by Vejito; 16 juli 2008, 14:14. Reden: Bijvoegen foto's
    An  a day keeps frustration away!
    http://www.demey-deleus.be

  • #2
    Re: iPhone mediacircus achter de schermen...

    Leuk verslagje en veel plezier ermee.
    Mooi hebbedingetje maar vind het toch te duur voor mij.

    mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

    Comment


    • #3
      Re: iPhone mediacircus achter de schermen...

      degene die m'n stem es willen horen: De laatste die commentaar geeft over een "hebbeding"

      An  a day keeps frustration away!
      http://www.demey-deleus.be

      Comment


      • #4
        Re: iPhone mediacircus achter de schermen...

        En met de i-phone zelf al op bd gezeten ?

        Dat is wel veel geluk, om uit de 6000 als 1 van de 100 uitgetrokken te worden .

        Waren er eigenlijk 16gig's te verkrijgen. Vandaag op de webshop van mobistar stonden de 16 gigs ook als uitverkocht ('k heb me dan van armoede ook maar een 8 besteld).


        btw proficiat met uw I-phone 3g
        To make your dreams come true, wake up

        Comment


        • #5
          Re: iPhone mediacircus achter de schermen...

          Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          En met de i-phone zelf al op bd gezeten ?
          Yup, gaat perfect, moet wel inzoomen omdat tekst te klein is anders, maar gaat best lekker

          Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          Dat is wel veel geluk, om uit de 6000 als 1 van de 100 uitgetrokken te worden .
          Je moest heel snel zijn, achteraf hoorde ik dat alle inzendingen in een speciale mailbox kwamen... De eerste honderd werden geselecteerd en daarmee uit...

          Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          Waren er eigenlijk 16gig's te verkrijgen. Vandaag op de webshop van mobistar stonden de 16 gigs ook als uitverkocht ('k heb me dan van armoede ook maar een 8 besteld).
          Je kon kiezen tussen 8- en 16GB... De witte gingen wel niet zo vlot als de zwarte

          Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
          btw proficiat met uw I-phone 3g
          Thanks
          Last edited by Vejito; 11 juli 2008, 22:38.
          An  a day keeps frustration away!
          http://www.demey-deleus.be

          Comment


          • #6
            Re: iPhone mediacircus achter de schermen...

            Personal memo @ theo


            Geeft toe, het is ver gekomen, dat iemand al een wedstrijd moet winnen, om iets te mogen kopen
            To make your dreams come true, wake up

            Comment


            • #7
              Re: iPhone mediacircus achter de schermen...

              Belachelijk heel dat iphone gedoe, je kan er nog steeds minder mee dan eender dewelke smartphone. Zijn (vele, hier in belgie) geld niet waard!
              "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

              Comment


              • #8
                Re: iPhone mediacircus achter de schermen...

                Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                Belachelijk heel dat iphone gedoe, je kan er nog steeds minder mee dan eender dewelke smartphone. Zijn (vele, hier in belgie) geld niet waard!
                Graag iets meer informatie, want ik zou graag wel eens willen weten wat je niet kan of minder kan dan met een andere smartphone?

                Ik heb zeker en vast geen problemen met kritiek op het toestel (kan er zelf ook al twee opnoemen), maar een beetje ondersteunde argumentatie zou niet misplaatst zijn
                An  a day keeps frustration away!
                http://www.demey-deleus.be

                Comment


                • #9
                  Re: iPhone mediacircus achter de schermen...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Vejito Bekijk bericht
                  Graag iets meer informatie, want ik zou graag wel eens willen weten wat je niet kan of minder kan dan met een andere smartphone?

                  Ik heb zeker en vast geen problemen met kritiek op het toestel (kan er zelf ook al twee opnoemen), maar een beetje ondersteunde argumentatie zou niet misplaatst zijn
                  Kan die verschillen neertypen maar heb daar geen zin in.
                  Google is nog steeds uw vriend he.

                  Mvg
                  "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                  Comment


                  • #10
                    Re: iPhone mediacircus achter de schermen...

                    Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                    Kan die verschillen neertypen maar heb daar geen zin in.
                    Zoals altijd het antwoord van iemand die niet weet wat antwoorden
                    An  a day keeps frustration away!
                    http://www.demey-deleus.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: iPhone mediacircus achter de schermen...

                      Als je easy money wilt verdienen, verkopen op eBay en binnen enkele maanden opnieuw aankopen tegen 500 euro. Gisteren werd er eentje (16gb) verpatst à 935 euro...gadgetfreaks .

                      Veel plezier ermee en leuk verhaal
                      Monkey business
                      [SIZE="1"][COLOR="Gray"]Nikon D300s

                      Comment


                      • #12
                        Re: iPhone mediacircus achter de schermen...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Vejito Bekijk bericht
                        ....
                        voor de mods: ik weet dat de limiet op 3 foto's per post ligt, maar met 3 foto's lukte het niet om in beeld te brengen Ik hoop op een beetje begrip?
                        In Fotoverhalen mag je tot 10 foto's posten KLIK
                        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                        Comment


                        • #13
                          Re: iPhone mediacircus achter de schermen...

                          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                          In Fotoverhalen mag je tot 10 foto's posten KLIK
                          Voila! Heb er nog 5 bijgeplaatst
                          An  a day keeps frustration away!
                          http://www.demey-deleus.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: iPhone mediacircus achter de schermen...

                            Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                            En met de i-phone zelf al op bd gezeten ?
                            ik heb ook wel het probleem dat ik telkens opnieuw login/pwd moet ingeven.
                            Is er nergens in die iphone een setting mogelijk dat hij login/pwd zou onthouden? ;-)
                            Imagination is more important than knowledge...
                            http://www.kiekje.be

                            Comment

                            Working...
                            X