Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloemen langs de weg ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Bloemen langs de weg ...

    Soms zal ik wel eens gekweekte bloemen of planten fotograferen maar ik probeer dat wat te vermijden omdat ik juist wilde bloemen en planten erg mooi vind.

    Mijn wagen moest gisteren op onderhoud, de garage is niet ver en dat kwartiertje stap ik wel terug naar huis.
    Vermits ik onderweg nogal wat voortuintjes tegenkom had ik een camera met macro meegepakt om onderweg van op het voetpad wat bloemen in de voortuintjes te fotograferen.
    Het kwartiertje is wel bijna een uur geworden maar daardoor keek ik ook nog beter dan gewoonlijk naar de bloemen en plantjes onderweg en er stond verrassend weinig onkruid in schootsbereik.


    -1-




    -2-




    -3-




    -4-




    -5-




    -6-




    -7-




    -8-




    -9-




    -10



    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Re: Bloemen langs de weg ...

    prachtige reeks Frans... ne mens zou bijna elke dag op onderhoud gaan zo ....
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Bloemen langs de weg ...

      Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
      prachtige reeks Frans... ne mens zou bijna elke dag op onderhoud gaan zo ....
      Bedankt Eddy maar dat zou mijne witte niet kunnen trekken, ik zal beter al eens meer met de fiets op fotojacht gaan
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Bloemen langs de weg ...

        Heel mooie reeks Frans, maar we weten dat natuur jou ding is...
        Als ik de reeks goed bekijk denk ik dat je de volgorde van de beelden willekeurig gekozen hebt, of ben ik daar mis in?
        Ik zou de volgorde iets durven aanpassen : beginnen met beelden van 1 bloem, vervolgens de beelden met 2 of 3 bloemen om dan verder te gaan met beelden van meerdere bloemen.
        Eindigen zou ik zeker met foto nr 7. Voor sommigen zal dat mierenn... zijn, maar das zoals vuurwerk, het begint met 1 pijltje, dan volgen er meerdere pijltjes om dan te eindigen met wat ze bij ons "den bloemeké" noemen en hier is den bloemeké foto 7. Ik zie graag een reeks waar een bepaalde lijn, een verhaal insteekt.
        't is maar een idee hé, misschien voor de volgende keer ?
        grt Gerrit

        Comment


        • #5
          Re: Bloemen langs de weg ...

          Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
          Heel mooie reeks Frans, maar we weten dat natuur jou ding is...
          Als ik de reeks goed bekijk denk ik dat je de volgorde van de beelden willekeurig gekozen hebt, of ben ik daar mis in?
          Ik zou de volgorde iets durven aanpassen : beginnen met beelden van 1 bloem, vervolgens de beelden met 2 of 3 bloemen om dan verder te gaan met beelden van meerdere bloemen.
          Eindigen zou ik zeker met foto nr 7. Voor sommigen zal dat mierenn... zijn, maar das zoals vuurwerk, het begint met 1 pijltje, dan volgen er meerdere pijltjes om dan te eindigen met wat ze bij ons "den bloemeké" noemen en hier is den bloemeké foto 7. Ik zie graag een reeks waar een bepaalde lijn, een verhaal insteekt.
          't is maar een idee hé, misschien voor de volgende keer ?
          grt Gerrit
          Leuk idee Gerrit, misschien doe ik zoiets een volgende keer op de manier die je hier beschrijft.
          Dit is gewoon de volgorde van opname, een logica die jullie hier uiteraard niet in zien. Het was gewoon een mini opdrachtje dat ik mezelf gaf
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: Bloemen langs de weg ...

            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Het was gewoon een mini opdrachtje dat ik mezelf gaf
            Doe dat nog. Een schitterend idee.
            Groetjes,
            Xavier
            Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
            Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
            Laat de commentaren maar komen.

            Comment


            • #7
              Re: Bloemen langs de weg ...

              Mooie reeks Frans.

              Comment

              Working...
              X