Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan de kust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Aan de kust

    Een serietje van een wandeling langs de kust van Bredene. Er stond een stevig briesje dus trokken de surfers er op uit om de torenhoge golven te trotseren 😉. Doel van deze serie was een geheel te creëren qua onderwerpen en kleuren. Alvast bedankt voor jullie feedback!
    Grotere versies op aanvraag.












    Last edited by Black Fly; 6 april 2021, 23:23.
    www.erikthomas.be

  • #2
    Re: Aan de kust

    Het is moeilijk om in deze rubriek (en een aantal andere rubrieken) reacties te ontvangen. Toch hoop ik op enige feedback. Ik heb immers geen tot zeer weinig ervaring met het maken van fotoreeksen. Ik begrijp dat de bewerking misschien niet ieders goesting is, maar toch graag enige feedback wat je mooi of niet mooi vindt. Geen reacties = mensen blijven onverschillig en dat wil je toch niet als fotograaf. Dat is ook een vorm van feedback natuurlijk .
    www.erikthomas.be

    Comment


    • #3
      Re: Aan de kust

      ik vind de reeks best interessant...
      Foto 1 : spreekt me niet direct aan...
      Foto 2 : vind ik wel een mooi beeld in al zijn rust en eenvoud toch duidelijk de zee sfeer erin.
      Foto 3 ; Kleuren combo vind ik beter hier dan bij foto 2 maar mis wel het manneke...
      Foto 4 : Mooi met ook passende de golven erbij...
      Foto 5 : Meer moet dat niet zijn ...simpel maar mooi...en sprekend...
      Foto 6 . Toont dan weer goed de woestheid van de zee...

      Alles samen best een mooie fotoreeks...
      Groeten
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/my-site

      Comment


      • #4
        Re: Aan de kust

        Bedankt voor je uitgebreide feedback!! De kleur van de zee in foto2 kijk ik nog eens na want de zee ziet er in foto3 inderdaad mooier uit van kleur. In principe heb ik zelfde toning gebruikt, maar mogelijk was het licht tussen die shots gewijzigd.