Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoomburst & Lissabon & de druppel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zoomburst & Lissabon & de druppel

    Ik ben nog volop aan het experimenteren met fotografie! En neem mijn camera dan ook zoveel mogelijk mee! Maar ook thuis probeer ik nieuwtjes uit. Hier drie verschillende foto's. (Autostrade, Eindejaarsreis naar Lissabon en een druppel)



    F36
    1/5s
    ISO 100



    F10
    1/160
    ISO 100
    18mm



    F6.3
    1/125
    ISO 100
    50mm
    Last edited by Floor_; 16 mei 2010, 14:56.

  • #2
    Re: Zoomburst & Lissabon & de druppel

    Zal een poging wagen. Tis wel lastig dat je hier 3 totaal verschillende pics post.

    1: Leuke truuk maar als ik naar de foto kijk, kan ik nergens op focusses,Had misschien liever 1 auto scherp gehad of iets dergelijks.. Kleuren vind ik naar mijn smaak TE

    2: Opzich een mooie foto, maar ongeveer de helft van een beeld is een berg wat ook nog eens onderbelicht is. Kijkt bijna in een zwart gat. Zelf had ik mijn camera iets meer naar de zee gericht, Nog wel een stukje berg overgelaten maar niet zoveel berg.

    3: Leuke compositie van de druppel maar vind de druppel wel te dichtbij.

    Hoop dat je er wat aan hebt.

    Groetjes Werner

    Comment


    • #3
      Re: Zoomburst & Lissabon & de druppel

      Oorspronkelijk geplaatst door werner7385 Bekijk bericht
      Zal een poging wagen. Tis wel lastig dat je hier 3 totaal verschillende pics post.

      1: Leuke truuk maar als ik naar de foto kijk, kan ik nergens op focusses,Had misschien liever 1 auto scherp gehad of iets dergelijks.. Kleuren vind ik naar mijn smaak TE

      2: Opzich een mooie foto, maar ongeveer de helft van een beeld is een berg wat ook nog eens onderbelicht is. Kijkt bijna in een zwart gat. Zelf had ik mijn camera iets meer naar de zee gericht, Nog wel een stukje berg overgelaten maar niet zoveel berg.

      3: Leuke compositie van de druppel maar vind de druppel wel te dichtbij.

      Hoop dat je er wat aan hebt.

      Groetjes Werner
      Zal er zeker op letten en heel erg bedankt voor de reactie.

      Comment


      • #4
        Re: Zoomburst & Lissabon & de druppel

        Het lijken mij alledrie wat "alternatieve" foto's,
        ben je zelf ook een alternatieveling?

        Ik vind de eerste wel goed, speciaal, spreekt me wel aan...
        De tweede vind ik ook speciaal, maar had idd net iets minder "berg" op mogen staan...
        En de derde spreekt me het minste aan eigenlijk...

        Doe zo verder zou ik in elk geval zeggen, ben benieuwd naar meer van je !
        Owner of a Sony Alpha DSLR-550 + Sony 18-55 mm F3.5-5.6 + Sony 55-200 mm F4-5.6 + Sony 50 mm F1.8 + Minolta 70-210 mm F4 (Beercan) + Sigma 24 mm F2.8 + Minolta 35-70 mm F4 + Sony 85 mm F2.8 + Metz Mecablitz 50 AF-1 + Velbon Sherpa 450R

        Comment

        Working...
        X