Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang Tenerife

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonsondergang Tenerife

    Uitgaande van één RAW bestand heb ik twee JPG's gemaakt. Eén voor de lucht en één om iets detail in de voorgrond te krijgen. Die heb ik tot een geheel gemaakt.


  • #2
    Re: Zonsondergang Tenerife

    De lucht is idd zeer mooi maar vind dat de voorgrond mag gecropt worden tot het muurtje in de L hoek komt te vertrekken de halve persoon zou 'k ook verwijderen. Het rode dak, de koordenafsluiting en de halve persoon zijn hier teveel!
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Zonsondergang Tenerife

      Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
      De lucht is idd zeer mooi maar vind dat de voorgrond mag gecropt worden tot het muurtje in de L hoek komt te vertrekken de halve persoon zou 'k ook verwijderen. Het rode dak, de koordenafsluiting en de halve persoon zijn hier teveel!
      Zo zie ik het ook.

      Comment


      • #4
        Re: Zonsondergang Tenerife

        ik heb moeite om hem te bekijken ik wil precies altijd mijn nek naar links draaien voorgrond hoef er bij mij echt niet op , storende elementen
        mv

        Comment


        • #5
          Re: Zonsondergang Tenerife

          Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
          De lucht is idd zeer mooi maar vind dat de voorgrond mag gecropt worden tot het muurtje in de L hoek komt te vertrekken de halve persoon zou 'k ook verwijderen. Het rode dak, de koordenafsluiting en de halve persoon zijn hier teveel!
          Ik volg met bovenstaande opmerkingen
          Nikon D750 - Nikkor 24-70 F2.8 - Nikkor 70-200 F2.8 VRII - Nikkor 50 F1.8 - Nikon SB910
          Imac 21,5" 2,9GHz Quad-core Intel Core i5 - 16 GB DDR3 SDRAM

          Comment


          • #6
            Re: Zonsondergang Tenerife

            Had misschien mooier geweest als je op het strand zelf was gaan staan en op de voorgrond enkel een stoel, parasol of zelfs gewoon wat lijnen in het zand had genomen. Mooie zonsondergang wel!

            Comment

            Working...
            X