Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsondergang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zonsondergang



    ISO 64, F7.1, 1/250
    Zonsondergang in Mortroux
    FujiFilm FinePix S8000fd & Canon Powershot SX200 IS

  • #2
    Re: Zonsondergang

    Goeie poging van het veel gefotografeerde maar moeilijke tegenlichtonderwerp, de zon.
    De foto heeft iets grafisch. Ik vind hem een klein beetje onevenwichtig, en ik denk dat het komt door de zon te dicht tegen de rechterkant te plaatsen. Centraal hoeft niet, maar als je iets te veel tegen 't kader plaatst, verliest het ook een beetje zijn waarde als onderwerp.
    Ik vind de scherpte wel heel goed, en van mij mocht er onderaan nog zeker 2 cm af. een bodempje lijkt me hier genoeg.

    Comment


    • #3
      Re: Zonsondergang

      1 reactie!!!! op een toch wel degelijke foto.
      Mooie kleuren.
      Van onder inderdaad een klein stukje en voor mij mag er bovenaan ook een klein stukje af omdat er nu van de rechtse boom juist de topjes weg zijn.
      Doet mij een beetje denken aan een landschap ergens in de afrikaanse savane.
      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: Zonsondergang

        mooie foto!

        Comment


        • #5
          Re: Zonsondergang

          Mooie foto van een moeilijk onderwerp!
          Ik heb echter toch nog 2 puntjes, zo sluit ik me aan dat een beetje crop boven en onderaan hem nog sterker zouden maken. Ook valt mijn oog altijd op de watertoren (of iets dergelijks) in de achtergrond, mss kun je die nog wegshoppen?
          Maar al bij al, goed bezig!
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Zonsondergang

            Oorspronkelijk geplaatst door Wataridori Bekijk bericht
            Ook valt mijn oog altijd op de watertoren (of iets dergelijks) in de achtergrond, mss kun je die nog wegshoppen?
            Beste Wataridori. De toren op de achtergrond is de mijnschacht van de Blegny mijn.
            Mijn foto's plaats ik nagenoeg onbewerkt. Hier leer ik het beste van. En zeker als beginner ! Photoshoppen doe ik liever niet bij foto's die ik hier plaats.



            Alvast bedankt voor jullie reacties allemaal.
            Gr joshua
            FujiFilm FinePix S8000fd & Canon Powershot SX200 IS

            Comment

            Working...
            X