Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

White horse transportation in Riga

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • White horse transportation in Riga

    of


  • #2
    Re: White horse transportation in Riga

    Paard staat er goed op..maar de rijder is wel te donker..mede doordat het gebouw erachter ook donker is..

    Comment


    • #3
      Re: White horse transportation in Riga

      Tamelijk grote perspectiefvertekening, zie gebouwen links en rechts. Heb je hier ook een soort vignettering op toegepast ? Ik kijk naar de kasseien in de onderhoeken. Ik vind het ook raar dat het gebouw in de achtergrond op de hoeken donker is en in het midden klaar. Kortom een heel rare belichting en/of bewerking voor mij .
      Misschien kun je ons een beetje uitleggen wat je precies wel/of niet gedaan hebt met deze foto ?
      Groetjes

      Comment


      • #4
        Re: White horse transportation in Riga

        Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Tamelijk grote perspectiefvertekening, zie gebouwen links en rechts. Heb je hier ook een soort vignettering op toegepast ? Ik kijk naar de kasseien in de onderhoeken. Ik vind het ook raar dat het gebouw in de achtergrond op de hoeken donker is en in het midden klaar. Kortom een heel rare belichting en/of bewerking voor mij .
        Misschien kun je ons een beetje uitleggen wat je precies wel/of niet gedaan hebt met deze foto ?
        Groetjes
        Heb ook deze gedachte !
        mvg Bruno D.G.
        Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

        Comment


        • #5
          Re: White horse transportation in Riga

          Heb daar inderdaad een vignettering op toegepast, omdat ik vond dat de kleuren beter uitkwamen, maar jullie hebben gelijk wat betreft de donkere kanten, vooral het gebouw. Zal proberen wat zachter te zetten.

          Thx

          Comment

          Working...
          X