Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

when the sun goes down ......2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • when the sun goes down ......2

    ............@ a nother day




    update


    ik weet het niet zo goed met deze update iemand tips?
    alle opmerkingen zijn in iedergeval meer dan welkom.


    groetjes
    renske
    Last edited by bleuspics; 13 maart 2011, 21:09. Reden: update

  • #2
    Re: when the sun goes down ......2

    Net zoals jou vorige foto, knap Al heb ik bij de stand van de zon (links ipv rechts) eerder het idee van het ochtendgloren. En is de rechtse kant wat donker vindt ik. Verder een mooie foto hoor

    Groeten
    "Why fake it, when you can create it"

    Comment


    • #3
      Re: when the sun goes down ......2

      in tegenstelling met de vorige foto met hetzelfde thema, die ik schitterend vond ,
      heb ik bij deze foto dit gevoel niet .
      de zon brandt je letterlijk in de ogen en dit is toch wel een beetje storend .

      groetjes,


      dirk

      Comment


      • #4
        Re: when the sun goes down ......2

        Iets vroeger genomen met een iets lagere zon had dit een heel mooie geweest. Nu net als bij mijn voorganger loopt die zon met alle aandacht weg omdat ze al te fel is.
        Wel een mooi zicht op de omgeving met dit licht.
        Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

        Comment


        • #5
          Re: when the sun goes down ......2

          Oorspronkelijk geplaatst door delta-d Bekijk bericht
          in tegenstelling met de vorige foto met hetzelfde thema, die ik schitterend vond ,
          heb ik bij deze foto dit gevoel niet .
          de zon brandt je letterlijk in de ogen en dit is toch wel een beetje storend .

          groetjes,


          dirk
          allereerst wil ik u, anaisje en galileo bedanken voor de reactie.

          heb nu niet echt tijd als ik er even heb ga ik eens kijken of ik alsnog iets aan die prikkende zon kan veranderen.

          groetjes
          renske

          Comment


          • #6
            Re: when the sun goes down ......2

            Mooi van opname en sfeer doch de zon is iets te fel aanwezig
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: when the sun goes down ......2

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Mooi van opname en sfeer doch de zon is iets te fel aanwezig
              Ik volg hier,Grtjes Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

              Comment


              • #8
                Re: when the sun goes down ......2

                Ik vind deze nog mooier als je vorige
                Zelfs de zon stoort me niet echt.. natuurlijk als je het leest en dan nog eens kijkt denk je 'ja mss was het beter als ze iets minder fel was' ... maar mijn eerste mening was.. WAAUUWW en de zon stoorde me niet!
                Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

                Comment


                • #9
                  Re: when the sun goes down ......2

                  Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                  allereerst wil ik u, anaisje en galileo bedanken voor de reactie.

                  heb nu niet echt tijd als ik er even heb ga ik eens kijken of ik alsnog iets aan die prikkende zon kan veranderen.

                  groetjes
                  renske
                  updateje geplaats, maar zoals ik al vermelde weet ik het niet zo goed wat ik er moet van vinden, is het wel een verbetering?

                  groetjes
                  renske

                  Comment


                  • #10
                    Re: when the sun goes down ......2

                    oei oei is de update zo slecht dat men het al niet meer durft te schrijven

                    groetjes
                    renske

                    Comment


                    • #11
                      Re: when the sun goes down ......2

                      mooie foto !! erg veel sfeer en in de update doet de zon niet meer zoveel pijn aan de oogjes, heb mijn zonnebril weer afkunnen zetten
                      Canon 350D ~ Canon 50mm 1:1.8 ~ Canon 55-200mm 1:4.5-5.6 II USM ~ Canon 18-55mm kitlens ~ bezoek ook mijn fotoblog op http://blog.perrydolmans.nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: when the sun goes down ......2

                        Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                        updateje geplaats, maar zoals ik al vermelde weet ik het niet zo goed wat ik er moet van vinden, is het wel een verbetering?

                        groetjes
                        renske
                        Ik zie hem nu pas.

                        Als je zopas iets goeds (zonsondergang 1) hebt geplaatst, waarom dan iets van ongeveer
                        hetzelfde maar toch minder? Het leven bestaat niet uit louter hoogtepunten. Soms is het
                        beter te wachten tot je weer iets hebt waarvan jezelf al 'wauw' zegt of een soortgelijke
                        kreet. Van mij zal je beslist niet meer dagelijks nieuwe foto's zien.

                        Nee, de update is geen verbetering. BIj het origineel is de zon natuurlijk, maar overbelicht
                        en bij de update doet-ie onnatuurlijk aan. Als je zelf twijfelt: niet plaatsen en zeggen dat
                        de pogingen niet tot het gewenst resultaat leiden. Simpel.
                        Van waardering geniet ik.
                        Van kritiek leer ik.

                        Comment


                        • #13
                          Re: when the sun goes down ......2

                          Sorry, was een weekje weg.
                          Verder volg ik plaatwerker..

                          groet
                          "Why fake it, when you can create it"

                          Comment


                          • #14
                            Re: when the sun goes down ......2

                            Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                            Ik zie hem nu pas.

                            Als je zopas iets goeds (zonsondergang 1) hebt geplaatst, waarom dan iets van ongeveer
                            hetzelfde maar toch minder? Het leven bestaat niet uit louter hoogtepunten. Soms is het
                            beter te wachten tot je weer iets hebt waarvan jezelf al 'wauw' zegt of een soortgelijke
                            kreet. Van mij zal je beslist niet meer dagelijks nieuwe foto's zien.

                            Nee, de update is geen verbetering. BIj het origineel is de zon natuurlijk, maar overbelicht
                            en bij de update doet-ie onnatuurlijk aan. Als je zelf twijfelt: niet plaatsen en zeggen dat
                            de pogingen niet tot het gewenst resultaat leiden. Simpel.
                            de bedoeling was van een reeks te maken, verschillende dagen zelfde onderwer en zeer verschillende resulaten.
                            mss jammer dat de eerste uit de reeks onmiddelijk een zeer goeie was

                            wat je opmerking over de update betreft kan ik je volgen hoewel ik zelf twijfelde en er dan ook niet zeker van was.

                            goetjes
                            renske

                            Comment

                            Working...
                            X