Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Westkaai 54

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Westkaai 54

    Project Westkaai op 'Het Eilandje' is een van de grootste stadsontwikkelingsprojecten in Antwerpen. In totaal komen er 6 van deze woontorens. De torens bieden schitterende vergezichten over de historische stad, het bruisende Eilandje met het MAS en de droogdokken met het nieuw Havenhuis. Persoonlijk ben ik geen grote fan van deze architectuurstijl maar door de eenvoudige geometrische vormen biedt het veel mogelijkheden voor een hobbyfotograaf als mezelf.

    Last edited by dondimorio; 3 september 2014, 19:03.
    “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

    Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

  • #2
    Re: Westkaai 54

    hey,

    ik zie geen foto, dan maar even naar je beeld op zwarte achtergrond gaan kijken
    mooi, gebouw komt los v d achtergrond, leuke foto

    vriendelijke groeten; Fernand
    " Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag"

    Comment


    • #3
      Re: Westkaai 54

      Je mag je foto hier plaatsen op 1024px.
      Nu een beetje moeilijk beoordelen door het formaat.
      https://www.facebook.com/devrieset/

      Comment


      • #4
        Re: Westkaai 54

        Oorspronkelijk geplaatst door Thomas79 Bekijk bericht
        Je mag je foto hier plaatsen op 1024px.
        Nu een beetje moeilijk beoordelen door het formaat.
        Klopt, want zelfs deze achter de link is tamelijk klein.

        Comment


        • #5
          Re: Westkaai 54

          Het vreemde is dat de link blijkbaar niet werkt. Ik heb deze foto op flickr geplaatst en de direct link tussen IMG-tags in mijn bericht gezet. Resultaat: Geen foto zichtbaar. De gewone URL werkt wel perfect. Zie ik hier iets over het hoofd? Mijn beeld is 1024px in JPEG formaat.
          “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

          Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

          Comment


          • #6
            Re: Westkaai 54

            Oorspronkelijk geplaatst door dondimorio Bekijk bericht
            Het vreemde is dat de link blijkbaar niet werkt. Ik heb deze foto op flickr geplaatst en de direct link tussen IMG-tags in mijn bericht gezet. Resultaat: Geen foto zichtbaar. De gewone URL werkt wel perfect. Zie ik hier iets over het hoofd? Mijn beeld is 1024px in JPEG formaat.
            Als je de foto op het juiste BD formaat in Flickr hebt, klik in Flickr op de link "download this photo" (het pijltje), vervolgens "view all sizes" , kopieer het adres en plak in het afbeeldingsicoon ( voeg beeld toe) van BD.
            Vriendelijke groet, laGrange
            http://lagrange.1x.com
            "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

            Comment


            • #7
              Re: Westkaai 54

              De direct link die flickr weergeeft werkt blijkbaar niet. Ik ben in de HTML-code de source gaan halen en nu werkt het wel. Vreemd. Vroeger nooit problemen mee gehad.
              “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

              Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

              Comment


              • #8
                Re: Westkaai 54

                Oorspronkelijk geplaatst door dondimorio Bekijk bericht
                De direct link die flickr weergeeft werkt blijkbaar niet. Ik ben in de HTML-code de source gaan halen en nu werkt het wel. Vreemd. Vroeger nooit problemen mee gehad.
                Vroeger is nu niet hé Vroeger gingen we wel eens samen op stap... Tof standpunt. Mag nog iets meer kracht vanuit gaan in contrast met de wolken

                Comment


                • #9
                  Re: Westkaai 54

                  Thanks MG!
                  Wat bedoel je juist met 'Mag nog iets meer kracht vanuit gaan in contrast met de wolken'? Bedoel je het contrast van het gebouw verhogen?
                  “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

                  Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: Westkaai 54

                    Oorspronkelijk geplaatst door dondimorio Bekijk bericht
                    Thanks MG!
                    Wat bedoel je juist met 'Mag nog iets meer kracht vanuit gaan in contrast met de wolken'? Bedoel je het contrast van het gebouw verhogen?
                    Nee.. Je wolken. Heb je efex pro 2 ? Of een ander z/w omzettingsprogramma? In CS6 het kleurpallet ophalen en enkel de kleur van wolken en lucht contrasteren. Je krijgt een iets dreigender beeld. Je vertrekt met kijken vanaf je ingang onderaan en eindigt in spektakel, snappie?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Westkaai 54

                      Heel goed! Ik ben fan!
                      Touch the Earth...Gently
                      www.passionsenfrance.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Westkaai 54

                        Ik ben helemaal mee met je visie MG ;-)
                        Het origineel is reeds omgezet met silver efex pro. De wolken waren bijna niet zichtbaar in het origineel maar na omzetting met efex kwamen ze er mooi door. Ik kan proberen om het contrast nog extra te verhogen. :-)
                        Last edited by dondimorio; 4 september 2014, 14:27.
                        “Your first 10,000 photographs are your worst.” ― Henri Cartier-Bresson

                        Canon EOS 5D MKII -- Canon EOS 500D -- Canon 24-70 f/2.8 -- Canon 18-55 f/3.5-5.6 -- Canon 50mm f/1.8 -- Canon 70-200 IS f/2.8 -- Tokina 11-16 f/2.8

                        Comment

                        Working...
                        X