Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Walk on the Wild Side

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Walk on the Wild Side

    Graag reacties...




    200 mm,1/200,F5,6,100 iso
    Freedom of Speech

  • #2
    Re: Walk on the Wild Side

    Mooie foto.
    Geen bezwaar dat-ie het beeld al gauw uitloopt.

    Maar je krijgt zeker opmerkingen over het gebrek aan ruimte in de looprichting en de regel
    van derden. Niet van mij dit keer.
    Van waardering geniet ik.
    Van kritiek leer ik.

    Comment


    • #3
      Re: Walk on the Wild Side

      Vind dit zeker geen slechte foto.
      Wel had ik graag de ganse schaduw van deze jongen gezien.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Re: Walk on the Wild Side

        Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
        Vind dit zeker geen slechte foto.
        Wel had ik graag de ganse schaduw van deze jongen gezien.
        Louis je hebt gelijk, maar dit was pure straatfotografie vanop afstand zonder
        dat het jongetje het wist, dan heb je niet direct alles onder controle, heb ook
        gefocussed op het tegenlicht en de scherpte van het beeld,maar zal er in het
        vervolg opletten
        Freedom of Speech

        Comment


        • #5
          Re: Walk on the Wild Side

          Ik hou ook van de ze foto, en dat hij er snel zal uitlopen is natuurlijk een regeltje, maar zoals plaatwerker opmerkt , hier geen problemen.
          mvg Bruno D.G.
          Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

          Comment


          • #6
            Re: Walk on the Wild Side

            Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
            Ik hou ook van de ze foto, en dat hij er snel zal uitlopen is natuurlijk een regeltje, maar zoals plaatwerker opmerkt , hier geen problemen.

            Voor mij wel vind het toch wat storend zo
            Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
            Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

            Comment


            • #7
              Re: Walk on the Wild Side

              De foto was beter geweest, als de opmerkingen die aangehaald zijn er niet waren,
              maar ondanks dat, vind ik het toch wel een mooie, zeker de kleuren
              Grt Rosie
              GROETJES ROSIE
              Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
              panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

              Comment


              • #8
                Re: Walk on the Wild Side

                Mooie foto op zich, maar ik vind ook het bijna buiten beeld lopen storend hier.
                Groetjes

                Comment


                • #9
                  Re: Walk on the Wild Side

                  Regels zijn er om... Weet niet waarom maar vind de foto mooi, heeft iets.
                  Flickr

                  Comment


                  • #10
                    Re: Walk on the Wild Side

                    Bedankt voor de reacties...
                    Freedom of Speech

                    Comment


                    • #11
                      Re: Walk on the Wild Side

                      Je hebt niet altijd alles onder controle, maar je hebt wel het juiste moment uitgekozen.
                      In mijn ogen een mooi moment (registratie) Ben alleen nieuwsgierig hoe hij er in z/w uit ziet

                      Comment


                      • #12
                        Re: Walk on the Wild Side

                        Walk on the wild site, dan hou je je natuurlijk niet aan regeltjes. Integendeel, het zou pas
                        storend geweest zijn met zo'n titel had de jongen zich netjes aan de regels gehouden. Ik
                        vind dit mooi zo.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Walk on the Wild Side

                          een hele mooie! Het uitlopen uit de foto vind ik hier zelfs een meerwaarde (en dan vooral met die titel!)
                          ik probeer...
                          mijn Fijsboecq en mijn flickr

                          Comment


                          • #14
                            Re: Walk on the Wild Side

                            Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                            Mooie foto.
                            Geen bezwaar dat-ie het beeld al gauw uitloopt.

                            Maar je krijgt zeker opmerkingen over het gebrek aan ruimte in de looprichting en de regel
                            van derden. Niet van mij dit keer.
                            Van mij ook niet
                            Reden: bekijk eens de weg die hij nog heeft in zijn looprichting.
                            Hij loopt hier dicht tegen de regel van drie,maar met zo'n wispelturig onderwerp weet je nooit niet waar hij terecht gaat komen.

                            Hier ben ik blij dat hij wordt begrensd door het rechter kader, want met zo'n kereltjes weet je nooit niet.
                            Ironisch genoeg was ik deze namidag op weg in Ost friesland, in de omgeving van Bunde.
                            Plotseling werd mijn aandacht getrokken op iets orange in het midden van de rijweg.
                            Toen ik terplaatse kwam bleek het een meisje te zijn van een jaar of drie, die op haar gemakje in het midden van de rijbaan een wandelingetje aan het maken was, ouders nergens te bekennen. Als ik vroeg vanwaar ze kwam wees ze mij een boerderij aan.
                            Ik heb haar naar daar gebracht waar de ouders zich niet bewust waren dat ze buiten was.
                            Wit als een lijk hebben ze het meisje binnen gepakt;

                            Om maar aan te tonen dat zo'n idyllische foto, ook tot een horror verhaal kan leiden .
                            Dus deze foto heeft vandaag een bittere nasmaak voor mij.

                            Scherpte kan beter
                            Robby BB
                            Last edited by robbydorine; 12 november 2011, 22:13.
                            Minder tijd achter de computer
                            Is meer tijd achter de camera

                            Comment


                            • #15
                              Re: Walk on the Wild Side

                              Heel mooie foto.
                              Na het lezen van Robby zijn comment hoop ik wel dat dat ventje zijn ouders in de buurt waren.
                              Ann
                              Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

                              Comment

                              Working...
                              X