Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waiting for Godot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waiting for Godot



    Bedankt om te kijken...

    Nikon D7100 @29mm - f/11 - 10 seconden - ISO100
    Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
    Mijn fotoalbums

  • #2
    Re: Waiting for Godot

    Knap gedaan.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Waiting for Godot

      Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
      Knap gedaan.
      +1, een mooi

      Comment


      • #4
        Re: Waiting for Godot

        Heb twee keer geklikt... toen ik de eerste keer de foto zag "weer een station" had ik al op de back-toets geklikt.
        Maar blijkbaar zat er gelukkig nog een mannetje in mij (misschien mijn ene hersencel) : "ga terug".
        Nog es gaan zien dus.
        En dan zie ik dit!
        Mooi. Knap gedaan. Gewoon perfecte timing. Een foto waar je (zoals ik letterlijk ervaarde) meerdere keren en langer naar kijkt. Super.
        Als ik al kritiek zou mogen geven (maar wie ben ik om dat te doen bij zo'n prent?) dan zou het aangaande de vervorming zijn... het lijkt alsof de klok rechts naar de fotograaf toe waait (al zie ik niet dat een 29mm op een crop voor zoveel vervorming zou kunnen zorgen, wellicht heb ik het dus verkeerd voor).
        mvg,
        Luc
        "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

        Comment


        • #5
          Re: Waiting for Godot

          Ik heb het afgeleerd om hier een foto te posten zonder inhoud

          De foto was in 2 keer genomen. Ik had het perron eerst scherpgesteld voor de trein het station binnenreed. De eerste foto van 10s had ik genomen toen de trein binnenreed. Omdat er veel volk op het perron stond en 1 iemand een paar seconden net voor mijn lens bleef staan was deze niet zo goed. De tweede foto (deze dus) ben ik gestart toen de trein terug begon te bewegen en nog een paar seconden nadat de trein voorbij was. Ik vind het persoonlijk ook een mooi effect...

          Wat betreft de klok: je hebt gelijk. De klok lijkt wat naar de camera toe te 'waaien'. Of dit in werkelijkheid ook zo is, zal ik eens nakijken als ik nog eens in het station ben

          Alvast bedankt voor de complimenten


          Sent from my iPad using Tapatalk
          Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
          Mijn fotoalbums

          Comment


          • #6
            Re: Waiting for Godot

            Mooi
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Waiting for Godot

              Knap gedaan, tof resultaat.
              mvg,
              Eddy
              Smaken verschillen

              Comment


              • #8
                Re: Waiting for Godot

                Dit vind ik nu eens een hele knappe zie.
                Klein beetje jammer van het 'klok-schoonheidsfoutje' maar laat ons dit een tache de beauté noemen .
                Zou mij niks verwonderen als we die maandag nog een terug zien.

                Comment


                • #9
                  Re: Waiting for Godot

                  Ik kon mezelf niet houden en ben vandaag het station nog eens binnengelopen. De klok hangt dus wel degelijk niet recht! Ik zou wat kunnen photoshoppen om het wat realistischer te krijgen, maar moet het?


                  Sent from my iPad using Tapatalk
                  Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
                  Mijn fotoalbums

                  Comment


                  • #10
                    Re: Waiting for Godot

                    knap gedaan met een heel knap resultaat

                    Comment


                    • #11
                      Re: Waiting for Godot

                      Neen hoor, goed genoeg zo. Schitterende foto.

                      Trek anders de foto nog eens terug met een omgekeerd gemonteerde breedhoeklens, is die vervorming ZO weg

                      IZ.
                      For Greater Good - Ambient Music for the Masses

                      Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

                      Comment

                      Working...
                      X