Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vuurwerk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • vuurwerk

    ik heb reeds enkele foto's over vuurwerk gepost, maar bij het terug inkijken van die collectie een tijdje later haal ik er nu deze uit. Raar dat je na het terug kijken er andere uitpikt. heeft er iemand ook die ervaring?( vorige topic in dit forum was "Vuurwerk aan zee"uit dezelfde collectie)

    17MM ISO 400 F 14 SEC 2

  • #2
    Re: vuurwerk

    Het uitkiezen van foto's doe je best nooit direct. Vaak is die superfoto die je denkt gemaakt te hebben, niet die superfoto, en kan een andere, net iets ander, verrassend uit de hoek komen.

    Dit is een mooi plaatje, met een gans verhaal... het strand, de bootjes, de mensen, en het onderwerp in die omgeving. Mooi beeld, hoe dan ook. Ik ben alvast fan van foto's die naast het onderwerp een verhaal meegeven, zoals deze er één is.

    Comment


    • #3
      Re: vuurwerk

      Inderdaad, deze is wel degelijk beter dan de anderen.
      Hier staat het vuurwerk er in zijn geheel op en als bonus krijg je nog een mooie kleuren-reflectie in het water.
      Op de achtergrond de wegwaaiende rookwolken
      De bootjes
      En als mooi extratje: die 2 gehurkte mensen...

      Mooi, echt mooi

      Comment


      • #4
        Re: vuurwerk

        Omdat in deze foto een heel stuk van de omgeving meespeelt in zowel het beeld (esthetisch) als de inhoud ervan,
        is dit duidelijk een betere vuurwerkfoto dan de vele die we hier zien verschijnen.

        Comment


        • #5
          Re: vuurwerk

          De foto houdt bijzonder lang de aandacht vast, goed werk

          Comment


          • #6
            Re: vuurwerk

            Tja, alles is hier reeds gezegd denk ik. Deze foto is duidelijk beter en heeft mijn aandacht ook langer kunnen vasthouden. Hij zit vol interessante elementen die samen de foto net dat ietsje meer geven.
            Mvg,David
            [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

            Comment


            • #7
              Re: vuurwerk

              Bedankt voor jullie reacties. Ik kan nu dank zij jullie besluiten m uit een collectie foto's er de beste uit te halen moet ik mij in de plaat van de kijker stellen en afvragen is dit een boeiende plaat met een verhaal die de aandacht een beetje kan vasthouden. Ik ga direct op zoek of ik zo'n foto heb.

              Comment


              • #8
                Re: vuurwerk

                ik vind dat deze meer verdient dan de beginnershoek
                My photosite : www.indignephotography.tk

                Comment


                • #9
                  Re: vuurwerk

                  Ik denk dat we met die vuurpijlen het zinken kunnen voorkomen. Niet slecht gezien maar kon beter. 7/10

                  -m-
                  Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                  Comment


                  • #10
                    Re: vuurwerk

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                    Ik denk dat we met die vuurpijlen het zinken kunnen voorkomen. Niet slecht gezien maar kon beter. 7/10

                    -m-
                    ik denk dat jij hier redelijk harde kritieken levert in de beginnershoek . Zou hier op BD wel eens een foto van jou willen zien verschijnen...kan niet anders dan een topper zijn nietwaar

                    sorry voor het offtopic maar het moest van me af

                    ivm de foto: ik sluit me volledig aan bij m'n voorgangers, de meerwaarde die je krijgt door de mensen, boten,... mee in de foto te zetten is absoluut een pluspunt ikzelf vind het ietwat jammer van de rook maar daar kan je uiteraard zelf niks aan veranderen
                    stevebalthasar.wix.com/balthasarphotography
                    BalthasarS, on Flickr, Balthasarphotography op facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: vuurwerk

                      Oorspronkelijk geplaatst door Nerdifant Bekijk bericht
                      Ik denk dat we met die vuurpijlen het zinken kunnen voorkomen. Niet slecht gezien maar kon beter. 7/10

                      -m-
                      ik geef steve d wel gelijk

                      voor een beginner vind ik de foto geweldig en anders zou het ook een geweldige foto zijn.
                      Persoonlijk vind ik wel als er word gezegd van "het kan beter" of weet ik veel dat zou moeten vermeld worden wat er beter kan zodat men kan groeien.

                      groetjes

                      Comment

                      Working...
                      X