Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vogelparadijs Mondo Verde

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vogelparadijs Mondo Verde

    Hallo allemaal,

    Ik volg BD al een tijdje om mijn fotografiekunsten te verbeteren en heb al heel veel van jullie geleerd door alleen maar te kijken. Maar nu ik een wat betere camera (Fuji FinePix S5600) heb kunnen aangeschaffen, vond ik het toch ook eens tijd worden om een foto te plaatsen en met behulp van jullie tips mijn foto's naar een nog hoger niveau te tillen.

    Groeten, Mikeyz


  • #2
    Re: Vogelparadijs Mondo Verde

    ha zus, je eerste foto hier. Ziet er goed uit hoor, ben benieuwd naar de kenners

    Comment


    • #3
      Re: Vogelparadijs Mondo Verde

      Foto is scherp, leuk is dat de vogel en zijn schaduw er op staan. Het puntlichtje in de ogen van de vogel is meegenomen en ongewone de houding van de vogel. Zwart en wit in één beetsje zijn niet makkelijk, maar ik vind de belichting heel goed.
      Het standpunt is zowat het enige dat ik kan aanmerken. Proberen laag te gaan. Dat levert vaak nog mooiere plaatjes op.

      Comment


      • #4
        Re: Vogelparadijs Mondo Verde

        ik volg
        als ik toch iets moet zeggen iets ruimer kadreren
        goe gedaan, ik ben liefhebber
        waar is mondo verde?
        een kluut(de vogel he!)
        mvg Wilfried

        7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L

        Comment


        • #5
          Re: Vogelparadijs Mondo Verde

          Bedankt voor de reacties en leuk dat ik nou weet dat het een kluut is. Vermoedde al wel zoiets, maar zekr weten oe ik het nooit...

          Mondo Verde ligt bij Landgraaf in Nederlands Limburg. Je hebt er verschillende tuinen en ik vind het een leuke plek om met sluitertijd en diafragma te oefenen.

          Comment

          Working...
          X