Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vervallen huis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vervallen huis

    Vanmiddag nog even met de camera op pad geweest. Hier enkele foto's van een oud en vervallen huis wat ik onderweg tegen kwam.







    Tips zijn altijd welkom!!
    Last edited by Bas van Asperdt; 10 augustus 2009, 18:06.

  • #2
    Re: Vervallen huis

    Ik zie rommellige composities en veel graffiti maar weinig huis.
    denk eens na over wat je met de foto wil zeggen en neem dan een camerstandpunt in dat daarmee overeen stemt.

    Comment


    • #3
      Re: Vervallen huis

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      Ik zie rommellige composities en veel graffiti maar weinig huis.
      denk eens na over wat je met de foto wil zeggen en neem dan een camerstandpunt in dat daarmee overeen stemt.
      Wat ik met de foto wil zeggen: Dit is/was een huis, wat nu onder de graffiti zit
      De graffiti staat dus meer centraal dan het huis zelf, dat was mijn bedoeling ook.

      Comment


      • #4
        Re: Vervallen huis

        Oorspronkelijk geplaatst door Bas van Asperdt Bekijk bericht
        Wat ik met de foto wil zeggen: Dit is/was een huis, wat nu onder de graffiti zit
        De graffiti staat dus meer centraal dan het huis zelf, dat was mijn bedoeling ook.
        Ik denk dat, wat je wil zeggen, in de foto moet duidelijk zijn

        Ik vind er ook niet echt iets boeiends aan, misschien had je inderdaad betere standpunten kunnen kiezen. De eerste foto vind ik nog de beste, lees grappigste, wegens de grove taalfout dat de grafitiespuiters maken: "What girls wantS"
        ~~Zet de tijd voor Eeuwig stil~~
        Nikon D60 / Nikkor 18 - 55 / Nikkor 55 - 200

        Comment


        • #5
          Re: Vervallen huis

          de eerste 2 vind ik helemaal niet slecht. Het contrast tussen de frisse en gave kleuren van de fraffiti en de vervallen staat van het gebouw komt mooi uit.
          bij de 3e stoort de bakstenen muur op de voorgrond en hij staat niet recht.

          Groeten, Bert
          Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
          www.bertofotografie.be

          Comment


          • #6
            Re: Vervallen huis

            Volgens mij kan je het meest met foto 2. Wat blauw erin om een grimmig sfeertje te krijgen en kiezen welk deel je wil benadrukken. Dat andere deel dan blurren. Dat maakt het, mijns inziens, wat makkelijker om te kijken.

            Comment

            Working...
            X