Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verdwaalde fiets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Verdwaalde fiets

    Hallo,

    Sinds vorige maand ben ik begonnen met de fotografie en als 'leek' had ik graag jullie mening over volgende foto geweten? Ik sta zeker open voor de nodige kritiek, het is zo dat je iets bijleerd..

    Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

  • #2
    Re: Verdwaalde fiets

    de omzetting spreekt me niet zo aan, ook wat drukke achtergrond, daar kan jij nu niks aan doen.

    groetjes
    renske

    Comment


    • #3
      Re: Verdwaalde fiets

      Ik ben nu al enkele malen naar deze foto komen kijken en weet niet direct wat ik er van moet vinden. De scherpte vind ik wel goed en het idee ook.
      Misschien dat ik hem in kleur beter vind ?
      Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
      www.myriamvos.jalbum.net of facebook

      Comment


      • #4
        Re: Verdwaalde fiets

        Heb ongeveer dezelfde foto in kleur vanuit een andere positie maar die vind ik persoonlijk niet zo geslaagd en ook met een iets te drukke achtergrond..

        Grtz
        Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

        Comment


        • #5
          Re: Verdwaalde fiets

          Er zit m.i. weinig spanning in de foto. Mss idd eens kleurversie posten ?
          There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
          (Ansel Adams)

          Comment


          • #6
            Re: Verdwaalde fiets

            Mooi onderwerp dat is gekozen, maar de uitvoering is niet super.
            wat drukke achtergrond inderdaad.
            Heb je hem misschien direct op z/w vanaf de camera geschoten? ik heb geprobeerd de brightness en contrast wat bij te sleutelen, maar dat voegde niets toe.
            Misschien een van de seniors een idee wat hier mis is? ik weet het niet precies.
            Canon EOS 500D / 17-50 f2.8 OS HSM / EF 70-200 f4 IS / EF 50 f1.8 II
            Canon powershot s120

            Comment


            • #7
              Re: Verdwaalde fiets

              Misschien mag de achtergrond groen blijven en de voorgrond grijs ? Zou dat iets zijn ?
              Al moet ik zeggen dat die fiets me wel erg aanspreekt.

              Spreekt me aan als een grijs verleden in (eventueel groene) heden mogen betekenen.

              Comment


              • #8
                Re: Verdwaalde fiets

                Kheb hem idd direct op z/w vanaf de camera geschoten.. mss beter als RAW??
                Ik kan eventueel die kleurenversie wel eens bewerken met PS om de enkel de fiets een grijswaarde mee te geven maar helaas kan ik nog niet zo goed overweg met deze mogelijkheden.. heb dan ook nog maar PS Elements 2.0

                Zonet een andere foto gepost om hier wat kritiek op de te krijgen
                Titel: '3de klas reizen'
                Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

                Comment

                Working...
                X