Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veldweg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Veldweg

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Veldweg

    klein beetje overbelicht Raymond, maar als ik mijn scherm op donker zet nog te doen dan!!! maar mist toch scherpte hoor ,grts Jozef
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

    Comment


    • #3
      Re: Veldweg

      Bewuste bewerking...dan geslaagd.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Veldweg

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        Bewuste bewerking...dan geslaagd.
        grt,bouk.
        Ja Bouk heeft dit goed doorzien Jozef ! Een kleine romantische sfeer aangebracht, je bent er voor of tegen ?
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Veldweg

          Een kleine romantische sfeer aangebracht, nu ik denk dan dat hier weinig vrouwen voor te vinden zijn voor deze romantiek nee sorry voor mij volledig onscherp en zeker geen meerwaarde

          Comment


          • #6
            Re: Veldweg

            Oorspronkelijk geplaatst door jdlldb Bekijk bericht
            Een kleine romantische sfeer aangebracht, nu ik denk dan dat hier weinig vrouwen voor te vinden zijn voor deze romantiek nee sorry voor mij volledig onscherp en zeker geen meerwaarde
            Ieder zijn mening maar jij bent een "vrouwenkenner" blijkbaar ? En meerwaardes ontdek je enkel in de portemonnaie Dank voor je schrijven.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Veldweg

              Moet kunnen die oververzadigde kleuren, maar ik zou het licht wat terugnemen.

              Comment


              • #8
                Re: Veldweg

                Ik persoonlijk vind hem iets te licht, maar smaken verschillen uiteraard
                Voor de rest vind ik het wel een mooie compositie

                Comment


                • #9
                  Re: Veldweg

                  ik vind het idee van dceze overbelichting eigenlijk wel werken, doet me denken aan een HEEL zomers sfeertje...
                  maar dan zou ik wel het beeld nog iets warmer maken, het groen is me nu net iets fluo achtig in het midden, het grond aan de zijkant spreekt me meer aan... kwestie van een beetje aan de schuivertjes van de witbalans of specifiek het geel/groen te morrelen
                  de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
                  Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

                  Comment


                  • #10
                    Re: Veldweg

                    Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk bericht
                    ik vind het idee van dceze overbelichting eigenlijk wel werken, doet me denken aan een HEEL zomers sfeertje...
                    maar dan zou ik wel het beeld nog iets warmer maken, het groen is me nu net iets fluo achtig in het midden, het grond aan de zijkant spreekt me meer aan... kwestie van een beetje aan de schuivertjes van de witbalans of specifiek het geel/groen te morrelen
                    Interessant al die visie's of bewerkingen te lezen, men kan er altijd 'iets' uithalen. Iedereen bedankt voor de commentaren.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment

                    Working...
                    X