Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vakantieplaten Normandie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vakantieplaten Normandie

    Hallo allen.
    Hierbij mijn eerste post.
    Ik ben afgelopen zomervakantie naar Normandie geweest en heb mij daar eens lekker uitgeleeft met mijn nieuwe camera. (Canon EOS 1000D)
    1

    2

    4
    Last edited by Jaap84; 2 januari 2011, 20:08.

  • #2
    Re: Vakantieplaten Normandie

    Zou toch een foto verwijderen, volgens het reglement mag er maar drie foto's per toppic
    geplaatst worden, anders gaan de moderatoren ingrijpen
    Groeten
    Renée

    Comment


    • #3
      Re: Vakantieplaten Normandie

      Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck Renée Bekijk bericht
      Zou toch een foto verwijderen, volgens het reglement mag er maar drie foto's per toppic
      geplaatst worden, anders gaan de moderatoren ingrijpen
      Groeten
      Renée
      Oh heel goed dat je dat even meld, heb ik overheen gelezen denk ik
      Zal het gelijk even aanpassen...

      Comment


      • #4
        Re: Vakantieplaten Normandie

        Knap licht in de eerste foto. Wel jammer dat je er zelf (en nog andere mensen) op de foto staat.

        Comment


        • #5
          Re: Vakantieplaten Normandie

          Oorspronkelijk geplaatst door mich_ Bekijk bericht
          Knap licht in de eerste foto. Wel jammer dat je er zelf (en nog andere mensen) op de foto staat.
          Ja kwam ik later ook achter, aan de andere kant vind ik het ook wel weer wat hebben, ben er nog niet over uit

          Comment


          • #6
            Re: Vakantieplaten Normandie

            Drie mooie hoor, vooral als het met een nieuw speeltje is zijn ze reeds goed gelukt.
            De schaduw in foto 1 vind ik persoonlijk niet zo passen in een landschapsfoto, maar jouw visie primeert natuurlijk.
            In foto 2 moet je zeker de horizon rechtzetten, helt nu naar links.
            Van foto 3 ook de horizon rechtzetten, helt eveneens af naar links, zij het iets minder als bij foto 2.
            Groetjes

            Comment


            • #7
              Re: Vakantieplaten Normandie

              Welkom, en al dadelijk goede binnenkomers. De eerste is de topper van de drie, alleen die schaduw werkt storend - heeft geen functie in het geheel Twee is te grauw/grijs en oogt onfris hierdoor. Drie is dan weer beter. Sfeer zit er wel in.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Vakantieplaten Normandie

                Mooi maar nogal heftig qua kleur, maar als je daarvan houdt...

                Comment


                • #9
                  Re: Vakantieplaten Normandie

                  Mooie en herkenbare foto's, was daar ook afgelopen zomer .
                  De kleuren lijken idd wat fel maar ik weet dat de lucht daar soms de gekste kuren heeft. Misschien wat te veel contrast gegeven in de nabewerking?
                  Voor mij dan ook de tweede , mooiste van kleur en de eenzame meeuw geeft net dat beetje extra aan de foto.
                  Bij twee en drie misschien nog een tikje strand afdoen onderaan ifv regel van derden, kijkt toch net iets anders dan, maar dat is eigen smaak uiteraard .

                  grts
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment

                  Working...
                  X