Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Urbex: HH3

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Urbex: HH3

    Paar weekends geleden HH3 bezocht, jammer genoeg was er niet veel meer van over, de trappen hadden ze afgebroken waardoor je niet meer naar boven kon (de vloer boven kwam toch naar beneden, dus duidelijk niet meer veilig), maar toch paar foto's genomen, waaronder deze HDR:


    F/16 - 1 sec - ISO-200 - 18 mm

    De volledige reeks kun je hier terugvinden: http://www.trinitity.be/galerij.html.../2013-10%20HH3

    Wat vinden jullie ervan?
    ------------------------------ www.trinitity.be ------------------------------

  • #2
    Re: Urbex: HH3

    Mag ik weten waar HH3 voor staat?
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Urbex: HH3

      Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
      Mag ik weten waar HH3 voor staat?
      Zal waarschijnlijk de code zijn die urbexers gebruiken voor de lokaties, zonder dat ze in 't rond hoeven te strooien waar deze zich bevinden.

      Comment


      • #4
        Re: Urbex: HH3

        Oorspronkelijk geplaatst door spyder Bekijk bericht
        Zal waarschijnlijk de code zijn die urbexers gebruiken voor de lokaties, zonder dat ze in 't rond hoeven te strooien waar deze zich bevinden.
        Dat zou kunnen want ik ken deze locatie zeer goed ik heb hiervan 2 jaar geleden een heel reeksje geplaatst. En toevallig heb ik ze vandaag (nodig voor projectje) weer bovengehaald!
        vriendelijke groeten, Sien

        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

        Comment


        • #5
          Re: Urbex: HH3

          HH3 = Horror Hospital 3.
          Inderdaad urbex-naam, zodat locatie niet platgelopen wordt door mensen die niet enkel foto's nemen
          ------------------------------ www.trinitity.be ------------------------------

          Comment


          • #6
            Re: Urbex: HH3

            Deze hoeft niet meer platgelopen ...
            't Verbaast me dan ook dat je deze nog hebt kunnen schieten. De muur met de schouw gaat precies ook niet lang meer mee,helt naar voor. Voor de rest..toch knap !
            vriendelijke groeten, Sien

            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

            Comment


            • #7
              Re: Urbex: HH3

              ondanks dat ik een grote urbexfan ben kan deze foto mij toch niet bekoren, sorry.

              Comment


              • #8
                Re: Urbex: HH3

                Geen probleem, ik vond hem nog geslaagd maar ieder zijn mening natuurlijk. :-)
                ------------------------------ www.trinitity.be ------------------------------

                Comment


                • #9
                  Re: Urbex: HH3

                  Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                  Deze hoeft niet meer platgelopen ...
                  't Verbaast me dan ook dat je deze nog hebt kunnen schieten. De muur met de schouw gaat precies ook niet lang meer mee,helt naar voor. Voor de rest..toch knap !
                  Raar, heb nochtans waterpas op camera en ben zeker dat ik het gecheckt heb... Misschien is gans gebouw aan het verzakken :s, wat zeker kan!
                  ------------------------------ www.trinitity.be ------------------------------

                  Comment


                  • #10
                    Re: Urbex: HH3

                    Je hebt links boven precies een rare plek in de foto zitten.
                    Is niet echt mooi, het trekt iets te hard mijn aandacht.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Urbex: HH3

                      Oorspronkelijk geplaatst door lientje08 Bekijk bericht
                      Je hebt links boven precies een rare plek in de foto zitten.
                      Is niet echt mooi, het trekt iets te hard mijn aandacht.
                      Links boven is lensflare van 1 van de foto's (is een HDR van 3 verschillende foto's), proberen wegwerken dat iets minder opviel maar dat lukte niet echt... Daarom maar zo gelaten
                      ------------------------------ www.trinitity.be ------------------------------

                      Comment

                      Working...
                      X