Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Update: Shetlandpony (Fjord)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Update: Shetlandpony (Fjord)



    Zou toch een Fjord zijn maar volgens de site van Het Zwin zijn het Shetlands. Ben ook geen kenner hé




    Update: Boven en rechts een beetje af volgens de ontvangen tips.

    Bedankt voor het kijken.

    Gr, Daniel.
    Last edited by Felix69; 24 juni 2013, 10:08. Reden: Update volgens ontvangen tips.

  • #2
    Re: Shetpandpony

    peuk beeld
    Canon / Ubuntu / MacOSX / GIMP

    Comment


    • #3
      Re: Shetpandpony

      Oorspronkelijk geplaatst door jhover Bekijk bericht
      peuk beeld
      Helemaal mee eens.
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment


      • #4
        Re: Shetpandpony

        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        Helemaal mee eens.
        Of misschien puik beeld ? !
        Jos Vanhengel, als dat jouw bijdrage is aan een zinvolle discussie ... ???

        Mooi beeld al zou ik boven en rechts nog de overbodige ruimte afsnijden.
        Er kan nog meer aan worden gedaan maar dat zijn randverschijnselen.
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

        Comment


        • #5
          Re: Shetpandpony

          mooi moment vastgelegd!

          Comment


          • #6
            Re: Shetpandpony

            Volg hier Plaatwerker zijn mening, net tot aan de rechter boomtop een stukje wegnemen. Het paard springt er nog meer uit. De manen krijgen de volle aandacht naar mijn inziens zo.
            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

            Comment


            • #7
              Re: Shetpandpony

              Ik vind het origineel beter dan de update. Leuke foto.
              Niet geschoten is altijd mis ...

              Betreden op eigen risico - de directie is niet aansprakelijk voor gebeurlijke ongevallen.

              Comment


              • #8
                Re: Shetpandpony

                Bedankt voor de up, precies zoals ik het zag. De reden waarom is het witte vlak van de lucht, waar je niets aan kan doen, die mijn aandacht steeds daar naar toe haalt. De oorspronkelijk goede ruimte boven het hoofd moet er wel aan inboeten zo. Het paard op zich staat er prachtig op
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                Comment


                • #9
                  Re: Shetpandpony

                  Ter info: Het zou een Fjord zijn maar op de site van het Zwin staat het dat het Shetlands zijn. Ben ook geen kenner van paarden hé.

                  Gr, Daniel.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shetpandpony

                    Het is een konikspaard, een halfwild paard dat teruggefokt wordt naar het beeld van de Tarpan.
                    Canon-man. Concerten en natuur.
                    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shetpandpony

                      mooie eerste.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Shetpandpony

                        Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                        Het is een konikspaard, een halfwild paard dat teruggefokt wordt naar het beeld van de Tarpan.
                        Idd, een konikspaard, geen Fjord of Shetlander De update vind ik tegelijk beter en slechter, te weinig ruimte aan de bovenkant vind ik nu, maar de rechterkant is wel beter.
                        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

                        Comment


                        • #13
                          Re: Shetpandpony

                          Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk bericht
                          Bedankt voor de up, precies zoals ik het zag. De reden waarom is het witte vlak van de lucht, waar je niets aan kan doen, die mijn aandacht steeds daar naar toe haalt. De oorspronkelijk goede ruimte boven het hoofd moet er wel aan inboeten zo. Het paard op zich staat er prachtig op
                          Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
                          Idd, een konikspaard, geen Fjord of Shetlander De update vind ik tegelijk beter en slechter, te weinig ruimte aan de bovenkant vind ik nu, maar de rechterkant is wel beter.
                          Wat ik voor ogen had bij mijn fotochirurgisch voorstel was een halvering
                          van de ruimte boven het kuifje. Voor mijzelf heb ik dan ook nog even de
                          auto-knop gebruikt bij het histogram en daarna de 'lighten shadows'.
                          Komt-ie lekker pittig uit.
                          Van waardering geniet ik.
                          Van kritiek leer ik.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Shetpandpony

                            Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
                            Wat ik voor ogen had bij mijn fotochirurgisch voorstel was een halvering
                            van de ruimte boven het kuifje. Voor mijzelf heb ik dan ook nog even de
                            auto-knop gebruikt bij het histogram en daarna de 'lighten shadows'.
                            Komt-ie lekker pittig uit.
                            Spijtig dat ik die fotochirurgische gave als u nog niet heb maar probeer me best te doen met de gegeven tips van iedereen die altijd welkom zijn. Zo leer ik bij al zie niet altijd me eigen (grove) fouten voor het posten.

                            Gr, Daniel.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Shetpandpony

                              Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
                              Spijtig dat ik die fotochirurgische gave als u nog niet heb maar probeer me best te doen met de gegeven tips van iedereen die altijd welkom zijn. Zo leer ik bij al zie niet altijd me eigen (grove) fouten voor het posten.

                              Gr, Daniel.
                              Moed en volharding is alles wat je verder nodig hebt.
                              Ik heb het ook maar stukje bij beetje geleerd en één ding tegelijk.
                              Van waardering geniet ik.
                              Van kritiek leer ik.

                              Comment

                              Working...
                              X