Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitzicht vanop terras (Tunesië)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uitzicht vanop terras (Tunesië)



    Bedankt voor het kijken en de comments.
    Fotografie is mijn passie.

  • #2
    Re: Uitzicht vanop terras (Tunesië)

    Is dit de straat zijde,Dylan ????,grts,opa
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

    Comment


    • #3
      Re: Uitzicht vanop terras (Tunesië)

      Dit is een correct plaatje Dylan maar daar in Tunesië is toch meer te zien.
      mvg,
      Eddy
      Smaken verschillen

      Comment


      • #4
        Re: Uitzicht vanop terras (Tunesië)

        Technisch OK maar ik volg Eddy, er zullen wel mooiere zaken te zien zijn in Tunsië
        Photography is an art of observation.

        Comment


        • #5
          Re: Uitzicht vanop terras (Tunesië)

          Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
          Technisch OK maar ik volg Eddy, er zullen wel mooiere zaken te zien zijn in Tunsië
          dat is misschien de bedoeling, om aan te tonen dat niet alles is zoals het in de vakantiecatalogussen staat.

          beter een ander tijdstip uitgekozen?
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

          Comment


          • #6
            Re: Uitzicht vanop terras (Tunesië)

            Wel, ik dénk (ben zeker geen kenner!) dat het probleem hier een beetje is dat het "onderwerp" (of hetgene dat zeker voor mij de meeste aandacht trekt) een kale muur van een gebouw is.
            Die staan nogal imposant in het midden van je plaatje, met een felle kleur te pronken.
            Moesten het allemaal kleine witte huisjes (of appartementjes) tegen elkaar geweest zijn, had het al heel anders getoond.
            Misschien was een hoger standpunt (I know, dat gaat niet steeds) of een andere richting een beter foto geweest?
            FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

            Comment


            • #7
              Re: Uitzicht vanop terras (Tunesië)

              ga mee met zuzip wat die kale muren betreft en met de rest van zijn betoog ook.
              perman
              canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

              Comment


              • #8
                Re: Uitzicht vanop terras (Tunesië)

                Oorspronkelijk geplaatst door eddy007 Bekijk bericht
                Dit is een correct plaatje Dylan maar daar in Tunesië is toch meer te zien.
                mvg,
                Eddy
                +1

                Groetjes
                Marc
                Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

                Comment


                • #9
                  Re: Uitzicht vanop terras (Tunesië)

                  toch we een leuk shot hoor.
                  gewoon zoals het is/was, niks mis mee.
                  vind die dame met dat hondje wel grappig.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Uitzicht vanop terras (Tunesië)

                    Misschien is dit de start van een serie leuke schuine lijnen in het beeld

                    Comment


                    • #11
                      Re: Uitzicht vanop terras (Tunesië)

                      Bedankt allemaal voor de reacties, er is natuurlijk meer te zien: Maar, ze hebben ons aangeraden om niet buiten het domein te gaan omdat het er niet echt rustig is, zeg maar gevaarlijk.
                      En dan met de rellen/staking daar ook nog eens konden we zeker niet van ons domein afgaan. Mijn excuses daarvoor!
                      Dit is nog maar een post van op het terras, dus heb nog wel wat meer in petto hopelijk.
                      Ik doe mijn best om zoveel mogelijk mooie foto's te maken.
                      Mvg, Dylan.
                      Fotografie is mijn passie.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Uitzicht vanop terras (Tunesië)

                        Oorspronkelijk geplaatst door xDylan Bekijk bericht
                        Bedankt allemaal voor de reacties, er is natuurlijk meer te zien: Maar, ze hebben ons aangeraden om niet buiten het domein te gaan omdat het er niet echt rustig is, zeg maar gevaarlijk.
                        En dan met de rellen/staking daar ook nog eens konden we zeker niet van ons domein afgaan. Mijn excuses daarvoor!
                        Dit is nog maar een post van op het terras, dus heb nog wel wat meer in petto hopelijk.
                        Ik doe mijn best om zoveel mogelijk mooie foto's te maken.
                        Mvg, Dylan.
                        Geen probleem! Was ook zeker niet de bedoeling om je foto af te breken, enkel om tips te geven !
                        Ik kijk alvast ook uit naar de volgende!
                        FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

                        Comment


                        • #13
                          Re: Uitzicht vanop terras (Tunesië)

                          Het is een goeie tip hoor, ik onthoud dat voor de volgende keer
                          Fotografie is mijn passie.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Uitzicht vanop terras (Tunesië)

                            Zielig dat je zo beperkt geworden bent op je vakantie. Langs de andere kant verplicht het je om anders te kijken als je een foto wil maken. Zo kom je met geen stereotype vakantiefoto's naar huis
                            Geen palmboom op een wit strand, wel voor een grote gele muur in het oog springend.
                            Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

                            Comment

                            Working...
                            X