Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tussenstop (Aalscholvers)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tussenstop (Aalscholvers)

    Ieder jaar rond deze tijd houdt een groep aalscholvers, op weg naar 't zuiden, een tussenstop bij ons op het fort. En ieder jaar probeer ik opnieuw om er min of meer deftige foto's van te maken. Dankzij de 70-300 die ik deze zomer gekocht heb is dat deze keer redelijk gelukt. Ze hebben hun vaste stek en het water is daar te breed om er dichter bij te komen.






    Alle commentaar is welkom.
    Luc

  • #2
    Re: Tussenstop (Aalscholvers)

    Tussen één en twee mag je zelf kiezen. In de drie foto's zit het licht heel mooi, wat zeker een meerwaarde geeft. Ik vind de eerste twee correct gemaakt.
    De laatste foto vind ik wel leuk van opbouw, maar er is m.i. veel meer te doen met de spiegeling in het water. De vogels zitten daar m.i. te ver weg om bij te dragen tot het geheel.
    Ik heb ook de indruk dat er iets raars gebeurd is met de foto, bij de nabewerking en als dat niet gebeurde en hij komt zo uit de camera, dan heb ik daar toch bedenkingen bij.

    Mvg
    Chris

    Comment


    • #3
      Re: Tussenstop (Aalscholvers)

      Bedankt voor je commentaar, Chris.
      Bij de laatste foto heb ik de schaduwpartijen wat lichter gemaakt omdat ik vrees dat er anders te weinig detail te zien is. Die foto zit er eigenlijk bij om een idee te geven hoe hoog de aalscholvers zitten. Meer (spiegeling in het water) kon ik er niet op krijgen omdat ik met slechts een lens op stap was. Dit was volledig uitgezoomd en door de begroeiing aan de kant waar ik stond was verder achteruitgaan geen optie.
      Luc

      Comment

      Working...
      X