Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

To way it moves...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • To way it moves...

    Foto's in het thema beweging. Eerste keer dat ik me eens gewaagd heb aan panning, niet makkelijk!





    Dank voor het kijken!
    Canon 450D

    Portfolio

  • #2
    Re: To way it moves...

    ...en ik kan me echt niet van de indruk ontdoen dat je met BD sizer serieus wat scherpte verliest
    Canon 450D

    Portfolio

    Comment


    • #3
      Re: To way it moves...

      Geen comments?
      Canon 450D

      Portfolio

      Comment


      • #4
        Re: To way it moves...

        De onderste foto (kermis?) vind ik net iets te belicht en de bovenste heeft precies rare kleuren.
        Qua beweging grijpen, vind ik dat de kermis nog net iets langer mocht, langere lijnen van beweging. De panning is goed geslaagd.
        ----
        http://www.wispr.be

        Comment


        • #5
          Re: To way it moves...

          ga voor de Kermis, al vind ik wel dat, die delen die niet bewegen scherp moeten zijn.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: To way it moves...

            voor 2" sluitertijd zit er wel weinig beweging in de kermisfoto. Zit idd. ook beweging in het "Crazy Dance" bord. En het pannen, ge moet het maar doen, maar het kan beter. En die kleuren zou ik zo laten, aangezien het onderwerp beweging is.
            Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
            www.musicinframe.be

            Comment


            • #7
              Re: To way it moves...

              Foto 1 vind ik behoorlijk 'nep' overkomen. Net of de hele afbeelding in PS is gemaakt.
              De voorste 2 auto's bewegen naar mijn gevoel niet terwijl de rest eromheen enorm hard voorbij gaat (incl de bomen etc). Zou mooi zijn geweest als de voorste twee auto's een lijn achter zich hadden (waardoor je dus ziet dat zij vooruit gaan).

              De bewegende onderdelen van de kermis had inderdaad iets langere lijnen mogen hebben en de rest nu juist iets scherper.
              WillemClassensDesign: Mijn website
              Body: Sony Alpha 200; Lenzen: Tamron 28-75 F/2.8; Sony 18-70mm; Sony 75-300mm Macro
              Flitsers:HVL-F42AM;

              Comment


              • #8
                Re: To way it moves...

                Oorspronkelijk geplaatst door WillemC Bekijk bericht
                De voorste 2 auto's bewegen naar mijn gevoel niet terwijl de rest eromheen enorm hard voorbij gaat (incl de bomen etc).
                Dat is nu net de bedoeling, en het moeilijke aan panning, de bewegende voorwerpen moeten scherp zijn en de rest niet. Je kan trouwens mooi de beweging in de draaiende wielen zien.

                Wel jammer dat de monovolume er niet helemaal op staat en dat de sportwagen niet helemaal scherp is. Ook de kleuren vind ik veel te flets.
                De eerste keer lukte het niet, de tweede keer ook niet, maar de derde keer lukte het van de eerste keer!

                Comment

                Working...
                X