Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

thee uitschenken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • thee uitschenken

    Nikon D90 - SB 900 - sigma 18-200 OS - Nikkor 50 mm f1.8 - Tamron 28-75 f 2.8 - batterygrip - sigma 70-200 f2.8 - en wa strobist materiaal

  • #2
    Re: thee uitschenken

    Speciaal, maar ik zie het precies dat je aan de greep van de theekan gefoefeld hebt. Klopt toch, he?
    Verder
    oefenen = leren
    Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

    Comment


    • #3
      Re: thee uitschenken

      Oorspronkelijk geplaatst door laatbloeier Bekijk bericht
      Speciaal, maar ik zie het precies dat je aan de greep van de theekan gefoefeld hebt. Klopt toch, he?
      Verder
      Mooie en evewichtige compositie maar...inderdaad het wegmoffelen van de hand aan de handgreep had je nauwkeuriger moeten doen.

      Comment


      • #4
        Re: thee uitschenken

        Oorspronkelijk geplaatst door laatbloeier Bekijk bericht
        Speciaal, maar ik zie het precies dat je aan de greep van de theekan gefoefeld hebt. Klopt toch, he?
        Het shoppen valt wel op, maar anderzijds wordt je blik ook onmiddelijk naar die zone getrokken omdat vliegende theekannen niet bestaan, tenzij in sprookjes

        'k vind het shopwerk nog behoorlijk.
        Het idee is in ieder geval super, uitwerking zoals compo, belichting, reflecties,... heel knap
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

        Comment


        • #5
          Re: thee uitschenken

          Knap idee! De reflectie van je woonkamer (?) had er voor mij niet moeten zijn. Het Photoshopwerk is al vermeld en kan ik enkel maar beamen.
          Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

          Comment

          Working...
          X