Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Honey man

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • The Honey man

    Wat doe je op een regenachtige avond??
    Experiment met honing, zelf model gestaan, echtgenote probeerde af te drukken op de juiste moment.

    Wel heel veel plezier gehad, en de douch achteraf was ook genieten.

    ISO 200 - 1/125s - f/7.1 - 56mm


  • #2
    Re: The Honey man

    Nou speciaal, maar ik mag het wel graag. Vind het uniek. De kleuren geven iets griezeligs aan het geheel.
    Zou eens aanraden deze ook in zw om te zetten.

    Comment


    • #3
      Re: The Honey man

      Vind deze zeker geslaagd ! Goed gedaan, het straalt inderdaad een luguber sfeertje uit. Ook de belichting is goed gedaan, zodat de schaduwen van de handen op het gelaat vallen. Enige opmerking is dat ik een beetje gestalte onder het hoofd mis. Het mag heel donker zijn maar nu lijkt het een beetje op een zwarte achtergrond gekleeft.
      Mvg John
      http://www.flickr.com/photos/johncoopmans/

      Comment


      • #4
        Re: The Honey man

        John ik heb met aandacht gelezen wat je schreef. Je hebt gelijk dat een beeld niet mag plakken, maar hier past het denk ik mooi. juist dat hangen in de donker (zwart), het effect van griezelig zijn nu meer benadrukt wordt.
        Het kleven op de achtergrond doet het hoofd ook vooruit springen, zoals iets als BOE...
        Hij kan natuurlijk ook even met de doezelpenseel over uiteinden van het beeld gaan. Ik denk niet dat het beeld hierdoor zou verminderen. Daar laat ik de keuze over aan de fotograaf.

        Comment


        • #5
          Re: The Honey man

          Jawadde......blijft zelfs op mijn netvlies plakken! Alhoewel je geen foto's van een ander mag posten en is uw vrouw hier niet de fotograaf ?
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment


          • #6
            Re: The Honey man

            Wat mij betreft mogen er nog wat regenachtige avonden in jouw omgeving plaatsvinden. Mooi indringend beeld is het geworden met prachtig druipende honingstralen.
            http://www.smuttynose.nl

            Comment

            Working...
            X