Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tederheid

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tederheid

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Tederheid

    Ik ben niet overtuigd van het scherpstelpunt
    Ik had die persoonlijk meer naar voor gelegd
    FLICKR PHOTOSTREAM
    Just try to comprehend that which you'll never comprehend

    Comment


    • #3
      Re: Tederheid

      Oorspronkelijk geplaatst door !Karen Bekijk bericht
      Ik ben niet overtuigd van het scherpstelpunt
      Ik had die persoonlijk meer naar voor gelegd
      Ik volg hier wat het scherpstelpunt betreft, zou er ook een vierkante uitsnede van maken (rechts een cm of 3 weg).
      Maar verder kijkt het zeer aangenaam, ook de kleur bevalt met heel erg!
      "I never worry about the future. It comes soon enough." (Albert Einstein)

      Comment


      • #4
        Re: Tederheid

        Mooie foto, maar ik had liever de stamper echt scherp gezien.

        Comment


        • #5
          Re: Tederheid

          mooie kleurafwerking maar ik vind de scherpte niet goed, ik had de scherpte op de voorste grote stamper gelegd het oogt veel mooier
          mvg

          Comment


          • #6
            Re: Tederheid

            Qua compo - licht - kleur - zachtheid en tederheid een
            Zeer jammer van je scherpstelpunt daar volg ik de andere ook wel!!!


            Mvg Katrien
            Groetjes Katrien
            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

            Comment


            • #7
              Re: Tederheid

              Bedankt voor de reacties! Het is het eindresultaat dat mi telt en bij deze bewerking was het scherpstelpunt niet aan de orde . Ik ben vertrokken van een boeket gele tulpen.
              Toch begrijp ik het verschil van reactie van Forum tot forum niet goed. Ook daarom had ik deze foto eerst door een befaamd fotograaf laten beoordelen met toch ook weer een ander resultaat qua reactie. Ik wou toch wel eens weten.....
              maar besef dat ik het nooit zal weten Je sais
              vriendelijke groeten, Sien

              Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

              Comment


              • #8
                Re: Tederheid

                Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                Bedankt voor de reacties! Het is het eindresultaat dat mi telt en bij deze bewerking was het scherpstelpunt niet aan de orde . Ik ben vertrokken van een boeket gele tulpen.
                Toch begrijp ik het verschil van reactie van Forum tot forum niet goed. Ook daarom had ik deze foto eerst door een befaamd fotograaf laten beoordelen met toch ook weer een ander resultaat qua reactie. Ik wou toch wel eens weten.....
                maar besef dat ik het nooit zal weten Je sais
                hier op BD zijn ze kritisch. Wat niet slecht is...
                Je leert veel, maar je hebt ook forums waar ze niet kritisch willen zijn.
                En waar bijna alle foto's. "Mooi en geweldig" posten. Als ik een foto post op facebook dan zegt iedereen "WAAAAAUW zo mooi!!!!"
                Wil ik echt weten of ik goed bezig ben? Dan post ik men foto hier. En neem ik de tips mee waarvan ik denk "ja die zijn goed!"

                Voor u is het scherpstelpunt niet belangrijk bij deze foto?
                Het totale eindresultaat telt voor ons als je gewoon een foto post. Wij kunnen niet weten hoe hard je je foto's bewerkt.
                Wil je credits over die zaken? Dan moet je dat vermelden bij je foto. En dan kunnen de mensen die uw foto beoordelen daar rekening mee houden.

                OT:

                Voor mij had er meer scherpdiepte in mogen zitten, dit kan je doen door "stacking".
                De 2 zwarte streepje bovenaan zijn storend.
                Voor de rest kwa bewerking is het een zacht mooi dromerig effect.
                þú söngst til mín, svo hljótt... "ég þakka þér þá von sem þú gafst mér"
                Freelance bedrijfsfotograaf
                klikerdeklik hier voor mijn website!

                Comment


                • #9
                  Re: Tederheid

                  Oorspronkelijk geplaatst door appelboom Bekijk bericht
                  hier op BD zijn ze kritisch. Wat niet slecht is...
                  Je leert veel, maar je hebt ook forums waar ze niet kritisch willen zijn.
                  En waar bijna alle foto's. "Mooi en geweldig" posten. Als ik een foto post op facebook dan zegt iedereen "WAAAAAUW zo mooi!!!!"
                  Wil ik echt weten of ik goed bezig ben? Dan post ik men foto hier. En neem ik de tips mee waarvan ik denk "ja die zijn goed!"

                  Voor u is het scherpstelpunt niet belangrijk bij deze foto?
                  Het totale eindresultaat telt voor ons als je gewoon een foto post. Wij kunnen niet weten hoe hard je je foto's bewerkt.
                  Wil je credits over die zaken? Dan moet je dat vermelden bij je foto. En dan kunnen de mensen die uw foto beoordelen daar rekening mee houden.

                  OT:

                  Voor mij had er meer scherpdiepte in mogen zitten, dit kan je doen door "stacking".
                  De 2 zwarte streepje bovenaan zijn storend.
                  Voor de rest kwa bewerking is het een zacht mooi dromerig effect.
                  Ik heb het hier niet over FB hoor. Maar soit 't moest me gewoon even van het hart. En het kritisch zijn mag zeker en dat is ook de reden dat ik hier blijf posten, ik heb hier al enorm veel geleerd. Maar 't mag niet zijn dat verschillende van mijn kenissen (fotoclub) hier nier 'durven'posten. De inspanning die ik leverde oom tot een resultaat te komen hoeven mi niet beoordeelt worden enkel het eindresultaat.
                  Maar nu stoppen we want de druk is van (deze) ketel en we kunnen weer verder bijleren!
                  vriendelijke groeten, Sien

                  Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                  Comment

                  Working...
                  X